Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute i solen typ hela dagen 😆 Min systerdotter på ett och halvt år fick hälsa på en av hästarna för första gången.Och hon tyckte han kunde heta Bobbo som allt annat 🤣 Sen härma hon ljuden han gör när han fnyser 😁 Haha barn är så roliga ❤️ Och man såg verkligen hur försiktig Palle var med henne när hon skulle klappa honom på mulen 🥰
 
E7A32990-BE57-4C4E-A928-18AC4D85A1D3.webp

Oops :laugh: en timme i solen var lite för länge alltså, kul att ha utgångsläge tavelkrita :p
 
Fick ryck med sambon och tokstädade lägenheten. Nu mycket nöjd, nyduschad och med en Stockholms Bränneri Christmas Negroni i näven. Grymt god är den!

Njutar av kvällssolen som strömmar in genom öppna balkongdörren :love:
 
Sitter och tittar på prins Philips begravning och det blev ändå en liten klump när man ser saluter och en tyst minut i början av begravningen.

Ja jo, jag borde diska ;)
 
Känns som jag slösar en bra dag med fint väder med att ha en ”dålig” dag. Ingen energi, vaknade sent för jag inte kunde somna av någon anledning så somnade vid 5, har inte gjort något vettigt och blir ju lite ångest när man ser personer på instagram som gör massa saker idag, promenerar, går till stranden, är på något litet café och njuter av solen... och jag har inte gjort någonting idag, inte ens satt foten ut ur dörren. Ibland borde man bara undvika sociala medier när man har en dålig dag....
 
Vi har nu den arliga forsta varmeboljan. Det beraknas bli runt 30*C i dag. Inte helt fel, men kan vara dags att lagga undan vara "vinter tacke" och ta fram det mycket tunnare duntacket som ar "sommar tacke" :p
Det ar verkligen harligt nar dorrarna bade pa fram och baksidan av huset kan sta oppna. :D

Sedan ska jag i dag forsoka gora alla steg till en princesstarta :angel: sa det bara ar att lagga ihop den i morgon. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp