Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite trångt i soffan
16186781673869119402267038236075.webp
 
Hemma efter jobbet och efter att ha svurit över Instabox. Varför har man två Instabox på samma köpcentrum men utan att det är tydligt med vilken Instabox det gäller? Dessutom är det olika öppettider så jag kunde inte ens hämta paketet idag :banghead:
Jag upptäckte för ett tag sedan att både ICA maxi och Coop på orten har instabox. Väldigt oklart vad som avgör vilken affär paketet skickas till......:confused:
 
Efter sovmorgon blev jag väckt med nybakade frallor, favoritte och nypressad juice och huset nystädat med balonger, serpentiner etc. Sen kom besök och vi hade utefika med asgod tårta och hembakat gott i solen. Jättemysigt! Har ont i alla skrattmusklerna! 😅 Nu har folket åkt och vi ska chilla innan det blir skaldjurs-mania med skumpa. Fick så himla bra och roliga presenter också. Bra dag! ❤️
 
Efter sovmorgon blev jag väckt med nybakade frallor, favoritte och nypressad juice och huset nystädat med balonger, serpentiner etc. Sen kom besök och vi hade utefika med asgod tårta och hembakat gott i solen. Jättemysigt! Har ont i alla skrattmusklerna! 😅 Nu har folket åkt och vi ska chilla innan det blir skaldjurs-mania med skumpa. Fick så himla bra och roliga presenter också. Bra dag! ❤️
Grattis!
 
Efter sovmorgon blev jag väckt med nybakade frallor, favoritte och nypressad juice och huset nystädat med balonger, serpentiner etc. Sen kom besök och vi hade utefika med asgod tårta och hembakat gott i solen. Jättemysigt! Har ont i alla skrattmusklerna! 😅 Nu har folket åkt och vi ska chilla innan det blir skaldjurs-mania med skumpa. Fick så himla bra och roliga presenter också. Bra dag! ❤️
Grattis
1618680554887.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp