Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite trångt i soffan
16186781673869119402267038236075.webp

Hemma efter jobbet och efter att ha svurit över Instabox. Varför har man två Instabox på samma köpcentrum men utan att det är tydligt med vilken Instabox det gäller? Dessutom är det olika öppettider så jag kunde inte ens hämta paketet idag :banghead:
Jag upptäckte för ett tag sedan att både ICA maxi och Coop på orten har instabox. Väldigt oklart vad som avgör vilken affär paketet skickas till......:confused:

Efter sovmorgon blev jag väckt med nybakade frallor, favoritte och nypressad juice och huset nystädat med balonger, serpentiner etc. Sen kom besök och vi hade utefika med asgod tårta och hembakat gott i solen. Jättemysigt! Har ont i alla skrattmusklerna! 😅 Nu har folket åkt och vi ska chilla innan det blir skaldjurs-mania med skumpa. Fick så himla bra och roliga presenter också. Bra dag! ❤️

Efter sovmorgon blev jag väckt med nybakade frallor, favoritte och nypressad juice och huset nystädat med balonger, serpentiner etc. Sen kom besök och vi hade utefika med asgod tårta och hembakat gott i solen. Jättemysigt! Har ont i alla skrattmusklerna! 😅 Nu har folket åkt och vi ska chilla innan det blir skaldjurs-mania med skumpa. Fick så himla bra och roliga presenter också. Bra dag! ❤️
Grattis!

Grattis
1618680554887.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 522
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur