Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns väldigt märkligt, men jag vet ju att min terriertant inte kommer att finnas med mig för alltid... så jag har börjat peta runt lite i kattvärlden. Tanken är att en oriental ska få hålla shiban sällskap när den dagen kommer och jag antar att det är något år i kö som gäller om man vill ha unge från en vettig uppfödare.... men oj så jobbigt det är, både emotionellt och att sätta sig in i hela kattköret.
På plussidan får jag fler söta kattbilder i FB-flödet nu.
Jag har egentligen haft katt innan jag hade hund och har alltid velat ha katt i huset, men tanten är rädd för dem och hon kommer först. Shiban däremot har gärna en egen kattonge säger hon, så det börjar vara dags att snoka runt lite. Jag tycker att det är Jättesvårt dock, har ingen koll och ingen aning om någonting.Welcome to the Light Side of the Force
Skicka hit dem om de inte blir godkända. Jag ÄLSKAR mazariner !!Strax framme på jobbet. Jag kom ihåg mazarinerna Nu hoppas jag bara att de blir godkända
One more will fall to the cat overlords!Welcome to the Light Side of the Force