Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går verkligen superbra att plugga eller inte, fick för mig att göra en kladdkaka med glasyr. :idea: Tur var väl det för i samma stund den var klar rullade en god vän in på gården med sin motorcykel, så det blev kaffe och kladdkaka! :) Men nu är jag typ igång, ska bara kolla buke. :angel:
 
Var lättad över att jag inte märkte så mycket av vaccinationen . Tji fick jag.
Idag fryser jag så jag skakar. Orkar inte leta fram febertermometern. Feber har jag i stort sett aldrig så sannolikheten att jag skulle ha de nu är lika med noll.

Tur jag har massor av gott te i skåpet. :up:
Halva nöjet är att värma händerna på koppen.
 
Skulle gå promenad med en vän, hon fick ställa in - igen. Vet inte varför jag tror att det ska bli av. Fast jag vet hur det är så är det ju ändå trist. Nu funderar jag på om jag ska gå själv eller inte alls. Hade behövt vännen för att ventilera lite.

Ångrar också att jag inte tog sonen och åkte till mina föräldrar istället. ”Det är skönt att vara hemma ibland”. Vet inte hur jag tänkte :grin:
Du tänkte kanske att det vore kul och trevligt att träffa kompisen, samt att du inte ville ställa in (med kort varsel?).
 
God fika :love:
 

Bifogade filer

  • 98D5B057-9E95-49D0-ABBE-722A84A2EF1E.webp
    98D5B057-9E95-49D0-ABBE-722A84A2EF1E.webp
    162,9 KB · Visningar: 26
Men alltså va? Gislaveds kommun drar in på läsk på äldreboenden. En man bestämmer sig då för att donera 400 liter läsk men då kör kommunen detta till tippen?

*kollar svenska nyheter* va fan är det för fel på gislaveds kommun????

Rätt mycket bevisligen.

Jo tack.. det är någon som vägrar erkänna fel och rubba på sina principer. Det här varit mycket konstiga chefer här de senaste åren..
 
Ja, det hade det varit :)
Det sista var mer riktat mot hemsituationen som är just nu, men det är inte lätt att veta!

Det blev en promenad själv, sen fick jag ett oklart ryck och städade lite på balkongen :laugh: Nu ska jag fika bulle:up:
Aha.
Ja, jag tänkte bara att det var relaterat till besvikelsen över att det inte blev något med kompisen. Att det liksom "slösat" en del av tiden som behövts för att åka iväg 😇.
 
Jag kom hem för en liten stund sedan, var iväg och köpte nya gympaskor och en huvjacka :D Halva priset på båda så jag är jäkligt nöjd nu :D Sen "råkade" en förpackning te hoppa ner i väskan fast jag inte skulle ha fler :angel: Blåbärslunden heter det, riktigt gott och doftar helt magiskt. Jag sitter och dricker en kopp nu :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 706
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp