Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså va? Gislaveds kommun drar in på läsk på äldreboenden. En man bestämmer sig då för att donera 400 liter läsk men då kör kommunen detta till tippen?
*kollar svenska nyheter* va fan är det för fel på gislaveds kommun????
Du tänkte kanske att det vore kul och trevligt att träffa kompisen, samt att du inte ville ställa in (med kort varsel?).Skulle gå promenad med en vän, hon fick ställa in - igen. Vet inte varför jag tror att det ska bli av. Fast jag vet hur det är så är det ju ändå trist. Nu funderar jag på om jag ska gå själv eller inte alls. Hade behövt vännen för att ventilera lite.
Ångrar också att jag inte tog sonen och åkte till mina föräldrar istället. ”Det är skönt att vara hemma ibland”. Vet inte hur jag tänkte
Ja, det hade det varitDu tänkte kanske att det vore kul och trevligt att träffa kompisen, samt att du inte ville ställa in (med kort varsel?).
Men alltså va? Gislaveds kommun drar in på läsk på äldreboenden. En man bestämmer sig då för att donera 400 liter läsk men då kör kommunen detta till tippen?
*kollar svenska nyheter* va fan är det för fel på gislaveds kommun????
Rätt mycket bevisligen.
Aha.Ja, det hade det varit
Det sista var mer riktat mot hemsituationen som är just nu, men det är inte lätt att veta!
Det blev en promenad själv, sen fick jag ett oklart ryck och städade lite på balkongen Nu ska jag fika bulle
Nej, inte riktigt så men jag ser att jag skrev lite oklartAha.
Ja, jag tänkte bara att det var relaterat till besvikelsen över att det inte blev något med kompisen. Att det liksom "slösat" en del av tiden som behövts för att åka iväg .