Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aftonbladet:

Dem indonesiska ubåten har hittats, uppger Reuters. Den ska ha hittats på 850 meters djup under lördagsförmiddagen, svensk tid.

Indonesiska flottan uppger också att delar av ubåten har hittats inom sökområdet. De uppger också att insatsen fortsätter för att hitta farkosten och de 53 personerna i besättningen.

Ubåten försvann under en torpedövning utanför Bali i onsdags.


Vilken FRUKTANSVÄRD panik de måste ha känt.... :(
 
Aftonbladet:

Dem indonesiska ubåten har hittats, uppger Reuters. Den ska ha hittats på 850 meters djup under lördagsförmiddagen, svensk tid.

Indonesiska flottan uppger också att delar av ubåten har hittats inom sökområdet. De uppger också att insatsen fortsätter för att hitta farkosten och de 53 personerna i besättningen.

Ubåten försvann under en torpedövning utanför Bali i onsdags.


Vilken FRUKTANSVÄRD panik de måste ha känt.... :(
fy fan vad hemskt!
 
Skulle gå promenad med en vän, hon fick ställa in - igen. Vet inte varför jag tror att det ska bli av. Fast jag vet hur det är så är det ju ändå trist. Nu funderar jag på om jag ska gå själv eller inte alls. Hade behövt vännen för att ventilera lite.

Ångrar också att jag inte tog sonen och åkte till mina föräldrar istället. ”Det är skönt att vara hemma ibland”. Vet inte hur jag tänkte :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 706
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp