Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att det gick bra ! Var skåpet lika fint som du hade hoppats på?Hej på er, jag överlevde min roadtrip men jag är för gammal att köra 100+ mil på en dag. Imorgon blir det total selfcare för återhämtning (kanske tom ett glas vin intaget utslagen på soffan ).
Edit: Kisse var hysteriskt rörande jätteglad när matte kom hem
Så tänker jag också när jag gör något klantigt och har druckit vin. Bara det att jag gör sådant när jag INTE har druckit också...nu vantar jag pa att ugnen ska bli varm. Ordentligt varm. Hur kunde jag glomma att satta pa den nar jag borjade? Det kan ju knappast varit mina tva glas merlot som spelat in.
Skönt att höra att det gick bra ! Var skåpet lika fint som du hade hoppats på?
Du skrattar ?! Jag hade gråtit....Visa bifogad fil 68421
Vädret är totalt orimligt! det har kommit runt 10-20 cm sen igår och snöar för fullt. Sambon har gett upp och är på väg att hämta traktorn för att skotta. Jag hade egentligen tänkt byta till sommardäck i helgen, men det får vänta en vecka
Jag är härdad, det är ju fortfarande april... för några år sen jobbade jag på en handelsträdgård den sista april/första maj. Vi fick börja dagen med att skaka av snön från alla plantor, för att kunderna skulle få se några plantor allsDu skrattar ?! Jag hade gråtit....