Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Hmm 🧐 🧐🧐
Jag och katten kollar pÄ Masked singer :D

Kastar boll med sonen och försöker kolla pÄ Masked singer.

Det Ă€r sĂ„ himla behagligt att det Ă€r fredag.... :) Brasa i kaminen och halvsover pĂ„ soffan till Masked Singer. Önskar att jag hade ett glas vin och nĂ„got gott att Ă€ta, men det fĂ„r bli imorgon i stĂ€llet.

Vad spelar du? :rofl:

SjÀlv Àr jag övermÀtt och tittar pÄ Masked Singer.
 
Det regnar i dag :confused: efter tre veckor med sol kanns det lite udda men vi far inte torka forran mellan mitten pa Juni till July 4. :p Tursamt nog kom Maken ihag att ta in soffkuddarna fran den sittgrupp som inte har tak, gras och vaxter blir vattnade ... och jag som som en stock till regnet, sa "all in all" var det ett superbra regn.:D

I dag ska jag bygga ihop en "Range Rover" ... en liten elektrisk bil som barnbarnen ska fa. Nar deras far var 3 fick han en bil till julklapp tror jag det var. Han kom ett halvar senare till Sverige pa semester och talade da om for alla, "Jag har en electric car och den ar blue".:love::laugh: Vi har skojat med honom om det i manga ar ... nu far hans barn en "electric car" men den blir vit :laugh:

Kanske jag maste kora till IKEA i dag :confused: Jag ar aldrig pa IKEA pa helgen ... men jag ar vaccinerad sedan lange och om jag ar dar nar de oppnar sa ar det inte sa fullt ... och jag vet vad jag ska ha. Tal att tanka pa. Jag har en timma att bestamma mig.
 
Vad har jag hittat pÄ idag dÄ? Började dagen med att handla mat och lite bubbel ( :d ). Sedan fixade jag med att försöka polera upp bilens strÄlkastare. Hoppas verkligen att jag lyckades bra nog i Är ocksÄ för att de ska gÄ igenom besiktningen :up: ! Sedan tÀnkte jag tvÀtta alla fönster pÄ utsidan, men hittade inte min "svamp pÄ pinne" sÄ putsade bara de tvÄ fönsterna som jag kunde nÄ frÄn marken. De var ocksÄ de smutsigaste, sÄ det hjÀlpte rÀtt mycket ÀndÄ :) ! Vi Äkte ivÀg med hunden och tog en promenad. Kyligt, men skönt :) !

Nu sitter jag hÀr med Flip or Flop pÄ TV och med datorn i knÀet och försöker skriva lite pÄ boken. (Har lite lÀtt skrivkramp - tror att det Àr för att jag har sÄ mycket pÄ gÄng just nu). Jobbar lite ocksÄ med nÀsta veckas planering pÄ jobbet.
 
IMG_20210424_164628.webp


RÀven chillar pÄ grÀsmattan.
 
05.55 vĂ€ckte Kung Puck mig och pĂ„talade att de var ljust ute 😑 Hasa mig upp och slĂ€ppte ut honom och somnade om till tjugo i sju istĂ€llet. Frukost och sen ivĂ€g till stallet. HĂ€starnas husse skulle ivĂ€g och lĂ€gga i bryggorna idag med de andra sĂ„ tog stallet sjĂ€lv. Sen nĂ€r jag kom hem dĂ€ckade jag under dubbla filtar och sov sött i tvĂ„ timmar đŸ€Ł Lagom lördag typ ...
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 702
Tjatter Jag fick en obehaglig kÀnsla nu.. och eftersom jag i min behandling tÀnker att jag inte ska Àta eller ha Ängest utan istÀllet prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att Äka och titta pÄ nÄgot vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • LĂ„st
Tjatter Vi gör oss fĂ€rdiga för lĂ€ggdags! :D Är trött och katten Alice vĂ€ntar pĂ„ att vi ska lĂ€gga oss i sĂ€ngen sĂ„ att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 205

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp