Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du provade och delgav resultatet. Jag har också läst att man kan frysa avocado, men nope - nu kommer det inte att testas!Den blev gul och seg/slemmig och smakade urrk. Jag gjorde som det stod, svepte in varje ordentligt i plastfolie och sedan i en påse med ziplock.
En granne har skrikit och haft sig på kvällarna i några dagar och håller på och härjar nu. Låter som att han är ensam då jag bara hör en röst, men kan ju vara två liknande röster. Det låter så högt att om det varit ett språk jag förstått hade jag hört vad det skrikits om. Inte helt säker på vilken granne det är dock.
Det är inte så att det stört mig när jag ska sova, så det är lugnt. Är mer orolig för att det ska bli våldsamt där inne.
Borde jag leta upp var det är, knacka på och kolla läget?
Inte varit i den här sitsen innan..
Tack för tips! ❤Har ni någon störningsjour? Annars hade jag nog övervägt att ringa 11414 och rådfråga.
Jag tycker INTE att du ska gå dit. Gör som @athena_arabians föreslår!En granne har skrikit och haft sig på kvällarna i några dagar och håller på och härjar nu. Låter som att han är ensam då jag bara hör en röst, men kan ju vara två liknande röster. Det låter så högt att om det varit ett språk jag förstått hade jag hört vad det skrikits om. Inte helt säker på vilken granne det är dock.
Det är inte så att det stört mig när jag ska sova, så det är lugnt. Är mer orolig för att det ska bli våldsamt där inne.
Borde jag leta upp var det är, knacka på och kolla läget?
Inte varit i den här sitsen innan..
Tveka inte att ringa polisen om det låter som någon är i fara.Smög runt i huset och lokaliserade skrikandet. Ringt störningsjouren nu som skulle komma ut. Hon jag pratade med tyckte inte jag skulle tveka inför att ringa polisen om det kändes nödvändigt.
Känns dock sjukt läskigt att göra det..
Smög runt i huset och lokaliserade skrikandet. Ringt störningsjouren nu som skulle komma ut. Hon jag pratade med tyckte inte jag skulle tveka inför att ringa polisen om det kändes nödvändigt.
Känns dock sjukt läskigt att göra det..
Det ska du vara. Mina kommer inte se så bra utTack! Jag blev faktiskt rätt nöjd med utseendet på dom!
Är lite nojig för folk i uniform typ.Det är absolut inget otäckt med att ringa polisen, oavsett om det är 11414 eller 112 (jag har ringt båda numren vid flera tillfällen och alltid blivit bra bemött).
vikten av att umgås med folk utanför sin egen bubbla.
Håller med här!Jag tycker INTE att du ska gå dit. Gör som @athena_arabians föreslår!