Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här dagen har känts vansinnigt lång. Har å andra sidan hunnit med en del bra saker också. Nu blir det till att bädda ner sig i sängen med hundarna. Känner mig allmänt opepp på att det ska bli måndag men har ju faktiskt en dag kvar innan det. Ska försöka få en så bra söndag som möjligt ändå.

Jag däser i soffan efter en sjukt bra lördag och funderar på att krypa i säng med min bok. Det är en sådan där bok som är så bra att jag vill läsa hela tiden, men också så bra att jag inte vill att den ska ta slut. Jag kommer nog att sakna huvudkaraktären lite tror jag :D

Blir nog sängdags snart, jag ska upp i hyfsad tid imorgon och tillbringa hela dagen i stallet. Dressyrpass med ponnyn och hoppträning med hästen, och däremellan tänker jag mig att jag ska sitta i solen, titta på lammen när de studsar runt i sina hagar och mumsa på pannkakorna jag just gjort som matsäck :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur