Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske borde erbjuda att få passa hunden ? Win-win för alla....Det har gått 3 timmar och hunden ylar fortfarande. Stackars lilla Vill bara bryta mig in och plocka med mig vovven på promenad typ.
Är hundrädd och har katt så det skulle tyvärr inte funka.Du kanske borde erbjuda att få passa hunden ? Win-win för alla....
Fuchsia är lugnt, den kan du själv äta.Jag hade tänkt åka till Plantagen idag, men knät värker och eftersom det är för kallt att plantera ut något ännu så känns det ok att skjuta upp det lite till. Om plantorna ska stå inne, vilket de behöver göra, så måste jag ställa dem i sovrummet, stänga dörren och sova på soffan, eftersom en viss brun katt är extremt förtjust i att gnaga på saker hon inte bör gnaga på. Jag har aldrig några växter hon inte kan äta, eg ampelliljor, hemma men vissa plantor är definitivt inte sådana hon bör tugga i sig.
Man fattar verkligen inte skillnaden i storlek förrän man ser en liten och vuxen intill varandra, när de är små så ser de ju verkligen ut som exakta kopior, bara som miniatyrerNu är hon här Dom andra två blev väldigt stora
Visa bifogad fil 67682
Ja men precis! Jag har tyckt att dom andra va små och gulligaMan fattar verkligen inte skillnaden i storlek förrän man ser en liten och vuxen intill varandra, när de är små så ser de ju verkligen ut som exakta kopior, bara som miniatyrer
Och så finns det ännu mindre och gulligare!Ja men precis! Jag har tyckt att dom andra va små och gulliga
Har bara en trappa nu men den är skitjobbig hahahVar visst tillräckligt länge hemma för att mina skanker och lår ska få chocken efter att jag har traskat i drygt 14 våningar (inte allt i ett svep såklart). Men massa trappor ska ju va bra för kroppen har jag hört , de lär ju ge fastare arsle än hissen I alla fall .