Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt åka till Plantagen idag, men knät värker och eftersom det är för kallt att plantera ut något ännu så känns det ok att skjuta upp det lite till. Om plantorna ska stå inne, vilket de behöver göra, så måste jag ställa dem i sovrummet, stänga dörren och sova på soffan, eftersom en viss brun katt är extremt förtjust i att gnaga på saker hon inte bör gnaga på. Jag har aldrig några växter hon inte kan äta, eg ampelliljor, hemma men vissa plantor är definitivt inte sådana hon bör tugga i sig.
Fuchsia är lugnt, den kan du själv äta.
jag har använt blommorna till tårtdekoration och som topping på fruktsallad.
Bären kan man tydligen göra sylt på.
 
Tänk att man ska gå i spinn med ångest med smärta runt hjärttrakten och spänningshuvudvärk meeen andas och nej. Stressat har jag inte utan det jag inte hunnit, har jag inte hunnit. Jag har jobbat i lugn takt och checkat av hela arbetspasset som tack och lov blev lugnt på slutet. Men onödigt lidande först, helt klart. Annars har passet som så varit trevligt med kontinuitet hos vårdtagarna :).
 
Nu är hon här :love: Dom andra två blev väldigt stora😂
60CB3914-5F00-4DF6-BC79-6B45AAABB998.webp
 
Var visst tillräckligt länge hemma för att mina skanker och lår ska få chocken efter att jag har traskat i drygt 14 våningar (inte allt i ett svep såklart). Men massa trappor ska ju va bra för kroppen har jag hört 😅, de lär ju ge fastare arsle än hissen I alla fall 😆.
Har bara en trappa nu men den är skitjobbig hahah
Men tar den när yrseln och knät tillåter
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 019
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 135
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp