Sant. Kände mig kissnödig men ville inte störa katten. Som inte ens är i närheten av mig just nu. Tänker alltså visa att jag är stark och självständig och gå på toaletten ändå!Så talar en sann katt-slav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Kände mig kissnödig men ville inte störa katten. Som inte ens är i närheten av mig just nu. Tänker alltså visa att jag är stark och självständig och gå på toaletten ändå!Så talar en sann katt-slav
Det snöar...
Jävligt kul att komma till jobbet och 3 borta IGEN!!! Precis som förra helgen jag jobbade! Jag var på vippen att gå hem. Jag är kvar ett tag till och kommer jobba jävligt lugnt vilket jag sa till chefen när hon ringde upp för jag hade "åsikter" om hur tesen ser ut. Plockat bort lite...
Somnade vid 02:30, vaknade av mycket outgrundlig anledning vid 07:20... Nu på soffan och knarkar Dymista och Cetirizin. Blargh.
Håller tummarna för att du får något av de andra jobben du sökt! Jobba lugnt duJävligt kul att komma till jobbet och 3 borta IGEN!!! Precis som förra helgen jag jobbade! Jag var på vippen att gå hem. Jag är kvar ett tag till och kommer jobba jävligt lugnt vilket jag sa till chefen när hon ringde upp för jag hade "åsikter" om hur tesen ser ut. Plockat bort lite...