Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina födelsedagsrosor från Plantagen
 

Bifogade filer

  • 20210406_173555.webp
    20210406_173555.webp
    136,9 KB · Visningar: 19
Hemma, startat igång datorn igen så jag kan jobba. Tog 2h med cheferna idag som jag inte kommer få tillbaks. Min horn i pannan börjar lägga sig... tack vare jordnötsbågarna jag köpte och mumsar på.

Mötet var väl lite givande men det är långt kvar tills det faktiskt kommer hända något och det är ju iallafall något. Ja jag körde över cheferna litegrann och ställde saker på sin spets men ska man komma nånvart är det så man får göra.

Det blir nog bra till slut.
 
Fick som nässelutslag av värme tror jag och nu är det "bara" en värmesvullnad kvar 😝. Tror inte jag ska strypa kattan; menar är det värmen och inte fågelloppor som hon brukar dra in som ger mig bett så är ju hon oskyldig 😂😇😌. Stackars kissan 😸.
Mina ögon har skrikit och skriker av trötthet idag. Två såna där trötthetsfläckar i ögena så ville ju inte belasta dem med linser och jag gillar inte att rida med glasögon så fick bli tömkörning! Sådärja! Då har jag fått motion jag med, check på den! ✌️. Nu smakar det himla bra med middag; kyckling som puttrat I vispgrädde, dragon och kalvfond med ris med lite soya och så ruccola och majs 😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 081
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp