Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på musik. Länge sen sist. Har gått över till Spotify free så får stå ut med lite reklam ibland.
Tänkte gå och handla tidigt men behöver gå till apoteket också och det öppnar först 9. Kl 10 är det Lilla huset på prärien och tror inte jag hinner där emellan så går vid 11 i stället. Är nog inte så mycket folk då.
 
Nu är det helt säkert. Våren har övergivit mig. Fullt snöpåslag.

294C4CCA-D900-4DB8-A644-A17A2FFB2479.jpeg
 
Eventuellt så missade jag när katten var på lådan :arghh: Men det kan lika gärna ha varit en annan katt.
Nu ligger han i alla fall och sover - bra, då vet jag var jag har honom.

Idag kommer alla mina tre paket jag väntar på. Kommer bli bökigt att få hem det på cykel, men det får gå.
 
Det är sådär halvroligt att krångla med jobbdatorn på hemnätverket när det är mycket som ska laddas ner och laddas upp.
Det har tagit mig 3 timmar att bli halvklar med en uppgift som normalt borde ta kanske 30 minuter :banghead:
Nu kommer jag inte ens vidare pga IT har konfigurerat något fel. Suck.

Kan hända att jag måste åka in till jobbet för att slutföra uppgiften, känns så himla onödigt med kollektivtrafik 1 timme tur och retur för något som kommer ta mig en kvart att utföra på plats :wtf:
 
På jobb, fullt ös medvetslös men jag känner att jag börjar komma ikapp. Vet inte om mötet med lallande chefer gav något men jag kör på tills de säger stopp.

Lite trött men det löser sig. Lossat en bil kommer in fler idag. Jag som inte ens har truckkort men men så är det . Bara köra lugnt så löser sig det mesta
 
Vilken morgon ... Somnade som en klubbad säl igår efter en hel dag på zoom.
Tänkte att jag svänger förbi min vfu plats för att hämta pappret jag behöver men de skulle inte vara klart förens nästa vecka 🤦🏻‍♀️ Så måste maila ansvarig lärare och säga att de blir försenat.

Men solen skiner så hängde ut tvätten och nu ska jag bara dricka upp kaffet innan jag åker till trulis och myser ❤️ Trulis han kan göra sin stressade matte lugn. Han är en klok liten häst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 192
Senast: tanten
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 079
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp