Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har de gjort med min, ahem, snälla katt? Hon är uppe på diskbänken och stjäl köttbullar. Hon hoppar runt som en galning och attackerar mina fötter och biter i dem och springer runt som en galning. Hon har dessutom gått upp i vikt - på fem dagar! Nu ska hon iofs banta lite men det har vi inte ens börjat göra. :idea:
 
Landat i soffan med hundarna efter en arbetsdag. Passade på att hälsa på hos föräldrarna också och just nu njuter jag av tystnaden och utan massa måsten som lutar över mig.

Sen fick jag mig ett gott skratt deluxe ikväll när vänner skickar en bild på exet som tydligen har rakat av sig allt hår, och där under visade det sig att det gömde sig en äggskalle! :rofl::rofl::rofl:
Jag är väldigt glad att jag fick den här förvarningen så jag inte skrattar rakt ut på söndag när vi har överlämning av sonen igen. Nu kanske jag kan hålla mig lite för skratt, en stund, när han ser på. :angel:
 
Löst några korsord och hjärnan hakade upp sig i ett soduko, så nu är jag här igen. Men jag ligger iallafall i sängen :angel:

Hakar hjärnan upp sig så gör man nästa och så återvänder man en annan dag.
Jag har en hel hög med korsordstidningar som släpas fram i tid och otid, men nu har jag snart löst allt så då måste jag börja köpa hem nya igen.
Har fått släppa nu ett tag för att jag började plugga 150% distans, så då hann jag inte riktigt med.
 
Tittade på dokumentären med Soran Ismail och den rörde upp en massa känslor och ångest.
Försökt förtränga det jag blev utsatt för, orkade inte anmäla då. Men kanske nu..?
Fan. 😓
Känner med dig! :heart

Funderade på att se den. Men vet inte om jag pallar bli så arg, ledsen, frustrerad etc.
Varför ska en man som anmälts för så mycket få sitta och gnälla i TV?
Kan de inte göra program om hur offer för våldtäkt, sexuellt utnyttjande etc mår. Hur dåligt människor kan må hela sina liv av att utsättas för dylikt..

Jag förstår inte varför alla män ska få sitta i tv och gnälla efter att de agerat helt åt helvete. Och jag blir så förbannad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 212
Senast: tanten
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 079
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp