Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart kisse som ville ha päronträd att klättra i
Haha hör att du missat ATG Talang klippet med travtränare Markus Svedberg Han har en get boende i stallet och hon är ja lite udda, haha rätt roligt när han beskriver GertrudJag och maken googlar getuppfödare och planerar för hur vi ska göra om hästhagen så även getter kan bo där
Hände mig med hel kyckling för ett tag sedan. Tog förvånansvärt lång tid på sig att tina i kylen.... Jag mikrade min i några minuter på upptining innan jag slängde ner den i crock-potten, annars hade det väl tagit en evighet att tillaga den!Misstänker att vi får en till midnatts-middag. Sambon ska göra anka. Den är fortf frusen trots att den togs fram igår och låg i kylen inatt.
Aldrig lätt det där med röda dagar..... Och när det dessutom snöar när man trodde att det var vår, ja, då blir det svårt att ens hålla reda på vilken månad det är.....De känns som Söndag men de är Måndag,
Lite så hade tänkt mig en Påskhelg med sol så man kunde sitta ute & mysa på framsidanAldrig lätt det där med röda dagar..... Och när det dessutom snöar när man trodde att det var vår, ja, då blir det svårt att ens hålla reda på vilken månad det är.....
Jag har sett den typ tio gånger. Han ångrar nog att han skaffade en get.Haha hör att du missat ATG Talang klippet med travtränare Markus Svedberg Han har en get boende i stallet och hon är ja lite udda, haha rätt roligt när han beskriver Gertrud
De var inte han - de var hans sambo som tyckte han behövde en get i födelsedagspresentJag har sett den typ tio gånger. Han ångrar nog att han skaffade en get.
Då förstår jag hans tonfall i intervjun...De var inte han - de var hans sambo som tyckte han behövde en get i födelsedagspresent