Nu är båda mina paket (de antika böckerna) inlämnade till Schenker av säljarna. Det ena igår i Sundsvall, och det andra idag i Stockholm. Kommer de att anlända Småland samma dag, eller vilket kommer fram först??? Spännande värre.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Socker och koffein kan ju trigga ångest rätt bra.Sitter och mår lite väl dåligt just nu.
Sonen skulle ha kommit i påsk men eftersom covid ökade rejält här så avbokade vi.
Så nu har jag la lite ångest då.
Ska lägga mig och försöka koppla av en stund.
Att gå på modifast underlättar ju inte då man ser all god mat och man bara vill frossa.
Jag har ju problem med att jag frossar i godis när jag mår dåligt.
Hade ju varit ett mindre problem om jag åt mat istället så.
Det underlättar inte ångesten direkt
fizzy bubble panacotta
Hade räckt åt dig med, fick inte i mig allt . Låter gott .Ha-begäret är enormt!
Vi drack fizzy bubble drink på Pinchos jag och dottern häromdagen, och fick slåss om den
Äsch går säkert bra! Skulle han vara lite för pigg för din smak kan du ju alltid longera lite innan .Jag hade tänkt rida imorgon, men är lite nervös. Fick höra att min häst hade varit som en Ferrari idag. Han har blivit så mycket mer fartfylld det senaste året, vilket såklart är bra, men jag gillar när han är lugn och lite sävlig.
Men ja, han är trygg och stabil oavsett, så blir nog bra ändå.
Äsch går säkert bra! Skulle han vara lite för pigg för din smak kan du ju alltid longera lite innan .
Har ingen paddock, så går inte att longera. Men tänker att jag skippar repgrimman och sätter på ett bett.Äsch går säkert bra! Skulle han vara lite för pigg för din smak kan du ju alltid longera lite innan .
Som tillägg till tidigare inlägg - det kommer nog kännas imorgon
Batteridöd?Min brandvarnare piper