Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Misstänker att vi får en till midnatts-middag. Sambon ska göra anka. Den är fortf frusen trots att den togs fram igår och låg i kylen inatt. ✌️
Jajjemän! Middagen klar klar närmre kl 22. Det fanns viss risk för skilsmässa pga hangry x 2. Men vi överlevde det också. 🤘

Sambon kom också på att:
"Vi pratade ju om fullkornsvälling här om dagen och du gillade det när du var sjuk. Så jag köpte det till dig nu."
Så plockar han fram den och har alltså köpt barnvälling för barn från 2 år. 🤣

Jag har passerat det stadiet med 38 år.. 👵
 
Sitter och mentalt förbereder mig för dagen, om jag inte minns minner mig ville de ha zoom möte innan Workshop i eftermiddag. Dricker te och tittar ut genom fönstret, mindre trevligt väder idag med .. Blåser 😑
 
På riktigt. Nog för vår kommun ligger jävligt lågt med usk-lön men min lön är för fan i snitt med ett vårdbiträdes. Jag är för fan utbildad med ett antal års erfarenhet. Så ovärt mitt yrkeskunnande och slit! Sån jävla god lust att säga upp mig rakt av. Men funkar inte så...Morr!
 
Vilken härlig långhelg! Vi har städat logen + skrotförrådet. Det blev en full släp med skrot och en hel del har blivit sålt på Facebook. Så skönt att röja och skapa plats och ordning! Dock är det nog 90% av prylarna som är sambons "bra att ha"-grejer. :laugh:
Idag är jag dock oerhört sliten. Bortskämd med sovmorgon i fyra dagar plus träning igår, jag har ont överallt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 089
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 152
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp