Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tur att jag inte är nålrädd. Jag har just haft fyra olika ssk/usk som försökte få fram blod men mina vener är lömska små rackare :crazy: det grävdes ett större antal ggr innan de fick ut det. Tyvärr har jag infart på det armvecket som brukar fungera och är blåslagen på resten av armen/handen. Får se vad som händer ikväll när jag antar att de vill ha mer.
 
Tur att jag inte är nålrädd. Jag har just haft fyra olika ssk/usk som försökte få fram blod men mina vener är lömska små rackare :crazy: det grävdes ett större antal ggr innan de fick ut det. Tyvärr har jag infart på det armvecket som brukar fungera och är blåslagen på resten av armen/handen. Får se vad som händer ikväll när jag antar att de vill ha mer.
Hoppas att det jobbar någon "expert" ikväll då :) Vi har en sköterska på jobbet som jämnt lyckas hitta ett bra ställe direkt fast de andra inte lyckas, håller tummen du får en sån sen.

Hoppas de hittar problemet snart, vi håller tummar och tassar för dig :)🐱
 
Problemet med sjukhus är att de är fulla av sjuka människor som har ont och mår dåligt (duh). Vilket är stressande till max iaf för mig. Gör ont att se alla patienter med smärtor. Så är sömlös trots att jag inte sovit mycket sedan i tisdags.

Hela grejen med att hasa runt i sjukhuspyjamas med ett dropp i koppel gör att jag bara vill hem till min egen säng och en brun katt.

Lyssnar på 70-tals Queen I hopp om att tagga ner även om Prophet's Song och Stone Cold Crazy inte är idealiska för ändamålet :angel:
Du får tänka att det är skillnad på kropp och knopp.
Du hjärna har svårt med de sjuka personerna och du vill hem.
Men din kropp mår allra bäst av att vara precis där du är och bli ordentligt utredd. Ditt mående är inte normalt och det är nog bra att få utrett vad som felas.

Håll ut. Jag vill ha dig kvar där du är, tills man får klarhet.
 
Funderar på vart och hur man ska bo.

Tar gärna emot tips på ställen att leta bostad när man har en begränsad ekonomi. Hela landet kan vara av intresse.
Fundera på vilka behov du har, socialt kontaktnät, vad vill du ha nära till och vad har du mindre behov av.

Ute på landsbygden runt bergslagen finns hyfsat billiga hus, men i gengäld är det många transportstäckor och kräver bra bil och tycka att det är okej att köra långt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 043
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 139
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp