Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar en kaffe i solen och är lycklig över att vara ledig tills på tisdag :love:

C5B231FB-B1D8-4349-8C4B-64F6DF419780.webp
 
Fortfarande fånge. Skelettröntgen visade ingen fraktur (vilket jag kunde talat om för dom). Trodde vi var färdiga men nu ska det tydligen huvudröntgas :meh: så det var tur Megara fick rikligt med mat. Är ganska punchig just nu efter att ha varit vaken ett dygn plus.

Jag vill ha ett knäbandage och åka hem.
Hahahahaha "fortfarande fånge" förlåt men låter så ....roligt :rofl:.
 
Nu är Megara installerad i våning på 140 kvadrat på Södermalm och ett äldre kattälskande par. Jag blir bara nervös över hennes aptit för sladdar :nailbiting: förhoppningsvis är det så stort och nytt att hon som ett barn uppför sig tills hon är hemma hos mamma igen :D
 
Skulle få paket från Zooplus i torsdags, 3 stycken. 2 kom...
Postmord säger att det var låst, men de hade fått portkoden av mig när jag beställde hemleveransen...
De ville att jag skulle hämta det tunga paketet på en adress utanför stan. Vi har ingen bil eller förare, och blir lite väl krångligt att hitta någon buss som går dit. Och bära 23 kg på bussen.
Efter lite krångel fick jag äntligen svar av Postmord.
De kör ut paketet på tisdag till mig. Tur att det är bara kattsand...
 
Varit i Mariestad o handlat, inte så mycket folk men dom som handlade skulle antingen gå emot Tegnells restriktioner eller så har dom en vääääääääääääldigt stor familj denna helgen :angel:.
Vi har även påskgäster vid kanal campingen blandad nationalitet. Så nu måste det vara vår :bump::bump:
 
Idag fick vi ett mail om att telefonväxeln på jobbet ska uppdateras men för att förbereda skulle man dra ut strömsladden och se om telefonen startade om utan den. Vi satte genast igång och drog ut sladdar och grejade, konstigt nog startade två av våra tre telefoner utan strömsladd. Så många frågor, speciellt frågan om varför den ens hade en strömsladd från början O_o
De är kopplade via datorn så går på nätverket då tydligen.

Sen efteråt kom jag på hur sjukt roligt det hade varit om de faktiskt hade varit ett aprilskämt som vi svalde med hull och hår :laugh: Men det var det faktiskt inte:D
 
Tror de är dags att flytta igen 😳 Dels läste jag om en som fått hem sin katt som troligtvis har blivit sparkad i ansiktet då frakturerna bara sitter där och nu dök polisbussen upp och letar efter folk 😬 De här jäkla byhålan lever upp till sitt rykte i mellan åt. De skryter så att de blivit så lugnt på området sedan de rensade upp, host kan nog inte hålla med vart mycket skit sista halvåret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 019
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 135
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp