Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Självklart!
Det enda nyinköpet som man bara inte kan få till att det gör ngt bättre är nya dressyrstövlar.
Rekommenderar inte att köpa nya inför en 2-dagars clinic och rida i dem. Hittade just kort på det. Sitsen var väl inte direkt optimal när man inte alls kan böja vristerna och hade blödande sår och svullna senor bakom knäet. :laugh:

Men jösses :eek:
Såna kanske man ska köpa typ 2år tidigare 😂

Jo, jag har ju ett kallblod och han äter allt i sin väg. Tycker han inte om det spottar han ut, sedan äter han det igen, upprepas in i det oändliga om man inte sätter stopp för honom. Alltid hungrig!
Min gamle luddgubbe var korsning Islänning/New Forrest. Men mycket islänningslik!
Han lärde mitt höglodiga halvblods-kackel var man hittade gott käk när betet började ta slut. Då högg man in på tistlar etc.
Vilket ledde till detta:
TinoKardborre4life.webp

Jag inledde arbetsdagen på uruselt humör men det blev allt bättre :)
Sen blev det bajskorv precis vid hemgång eftersom 27-åringens pappa testat positivt för Corona och 27-åringen har varit där :mad:
Så nu ska han vara hemma från jobbet och vi ska inte träffas på två veckor eller vad det nu är. (Vilket givetvis bygger på att 27-åringen inte testar positivt :cautious: )

Jag har iaf duschat efter jobbet och jag ska strax bestämma vad jag ska äta till kvällsmat.

Har huvudvärk. Kan möjligtvis bero på att jag inte ätit riktig mat idag. Ska värma en färdigrätt senare.
La en fanta hallon i frysfacket, får inte glömma den där. :cool:

Vovvens op gick bra :up: Jag har nu en mycket trött dam som promt ska sova PÅ matte, iallafall på något av matte - fötterna går bra. Hon har redan tagit av sig "badringen" (som hon har istället för tratt) bara för att kunna lägga huvudet rätt när hon skulle sova :heart Lilla smulan :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 642
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka