Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Självklart!
Det enda nyinköpet som man bara inte kan få till att det gör ngt bättre är nya dressyrstövlar.
Rekommenderar inte att köpa nya inför en 2-dagars clinic och rida i dem. Hittade just kort på det. Sitsen var väl inte direkt optimal när man inte alls kan böja vristerna och hade blödande sår och svullna senor bakom knäet. :laugh:

Men jösses :eek:
Såna kanske man ska köpa typ 2år tidigare 😂
 
Jo, jag har ju ett kallblod och han äter allt i sin väg. Tycker han inte om det spottar han ut, sedan äter han det igen, upprepas in i det oändliga om man inte sätter stopp för honom. Alltid hungrig!
Min gamle luddgubbe var korsning Islänning/New Forrest. Men mycket islänningslik!
Han lärde mitt höglodiga halvblods-kackel var man hittade gott käk när betet började ta slut. Då högg man in på tistlar etc.
Vilket ledde till detta:
TinoKardborre4life.webp
 
Jag inledde arbetsdagen på uruselt humör men det blev allt bättre :)
Sen blev det bajskorv precis vid hemgång eftersom 27-åringens pappa testat positivt för Corona och 27-åringen har varit där :mad:
Så nu ska han vara hemma från jobbet och vi ska inte träffas på två veckor eller vad det nu är. (Vilket givetvis bygger på att 27-åringen inte testar positivt :cautious: )

Jag har iaf duschat efter jobbet och jag ska strax bestämma vad jag ska äta till kvällsmat.
 
Har huvudvärk. Kan möjligtvis bero på att jag inte ätit riktig mat idag. Ska värma en färdigrätt senare.
La en fanta hallon i frysfacket, får inte glömma den där. :cool:
 
Vovvens op gick bra :up: Jag har nu en mycket trött dam som promt ska sova PÅ matte, iallafall på något av matte - fötterna går bra. Hon har redan tagit av sig "badringen" (som hon har istället för tratt) bara för att kunna lägga huvudet rätt när hon skulle sova :heart Lilla smulan :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 123
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp