Går fortare när det tas på VC.Har du REDAN fått svar på ditt corona-test ? Jag får inte veta förrän om 1-3 dagar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går fortare när det tas på VC.Har du REDAN fått svar på ditt corona-test ? Jag får inte veta förrän om 1-3 dagar....
Aha. Egen-testen hämtas och lämnas på VC här. Men, visst, eftersom jag inte fick lämna igår så blev det onödigt fördröjt.... Men sedan säger de att det tar 1-3 dagar innan resultatet kommer. Med otur kan det bli en rätt dryg väntan från det man bokar test tills man får sitt resultat.Går fortare när det tas på VC.
Klart det gör, det vet man!Råkat köpa två par nya ridhandskar på vägen till ridskolan
Räknar kallt med att lektionerna kommer gå ett snäpp bättre nu, ja?
Självklart!Råkat köpa två par nya ridhandskar på vägen till ridskolan
Räknar kallt med att lektionerna kommer gå ett snäpp bättre nu, ja?
Aha. Egen-testen hämtas och lämnas på VC här. Men, visst, eftersom jag inte fick lämna igår så blev det onödigt fördröjt.... Men sedan säger de att det tar 1-3 dagar innan resultatet kommer. Med otur kan det bli en rätt dryg väntan från det man bokar test tills man får sitt resultat.
Visa bifogad fil 67063
Köket är inte helt klart men lite plock
Så ljust, fräscht och trevligt det ser ut !!Visa bifogad fil 67064
Sovrumsdelen
Aha. Egen-testen hämtas och lämnas på VC här. Men, visst, eftersom jag inte fick lämna igår så blev det onödigt fördröjt.... Men sedan säger de att det tar 1-3 dagar innan resultatet kommer. Med otur kan det bli en rätt dryg väntan från det man bokar test tills man får sitt resultat.
Ja, jag kände mig faktiskt lite lurad... Ett väldigt antiklimax när man har en bokad tid och tror att man ska testa sig och lämna in testet då.De jag känner som lämnat egentest det senaste har fått svar inom cirka ett dygn. Lite skillnad mot väntetiderna som var i höstas. Men det beror väl på hur mycket de får in samtidigt, såklart. Men trist att det hela försenas av att inte kunna lämna in provet samma dag som det är bokat ...
Sånt färskt vårgräs ser faktiskt galet gott ut. Man fattar grejen!Blev en liten promenad med hästen iaf. Han var som alltid hungrig, så lät honom dammsuga vägkanterna på gröngräset under det gamla. Ser ju så gott ut!
Jag har en likadan bil,jäkligt irriterande när skiten inte startar o man inte vet var nyckeln ärAlldeles säkert! Det är en såndär nyckel som räcker med att ha i bilen för att den ska starta, dvs jag brukar aldrig veta vart den är utan räknar kallt med att den ligger i väskan eller jackfickan när jag går ut till bilen, så jag kommer förmodligen hinna sätta mig i bilen innan jag inser att den inte startar