Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen respons på mitt mejl än.

Får se om de reagerar imorgon. Suck..

Jobbat tills klockan var nästan 5 sen långpromenad m,ed hundarna. Borde vara trevligt men hundarna känner ju av min stress också så de sa att de skulle hjälpa mig distrahera mig genom att bete sig allmänt illa, dra i kopplet som om de aldrig gått i koppel förut och skälla ut varenda hund de såg. Skämdes som attan.

Nu har jag 2 helt uytslagana hundar här hemma och jag ska sätta mig och jobba lite så jahg hinner med allt imorgon.

Ska nog kolla med kollegan om jag får jobba hemifrån på torsdag så blir jag riktigt långledig. Vi stänger 13:00
 
Jag är helt slut mentalt och behöver skriva på omtentan som ska in på Torsdag. Vissa dagar önskar jag bara att jag slapp göra praktik och andra dagar älskar jag de. Tycker hemskt mycket om de små mini människorna som skiner upp och ropar ens namn när man kommer ❤️ Men med Alla människor fungerar man inte helt enkelt bara inse.

Ibland tvivlar jag något så grymt på mig själv och vacklar om de här är rätt men någonstans inom mig vet jag att de är de. Bara ledsamt att självförtroendet är så skadat.
 
Jag är helt slut mentalt och behöver skriva på omtentan som ska in på Torsdag. Vissa dagar önskar jag bara att jag slapp göra praktik och andra dagar älskar jag de. Tycker hemskt mycket om de små mini människorna som skiner upp och ropar ens namn när man kommer ❤️ Men med Alla människor fungerar man inte helt enkelt bara inse.

Ibland tvivlar jag något så grymt på mig själv och vacklar om de här är rätt men någonstans inom mig vet jag att de är de. Bara ledsamt att självförtroendet är så skadat.
Man får så otroligt mycket uppskattning när man jobbar med små barn. Jag ångrar inte en SEKUND att jag bytte tillbaka igen (från förskollärare till skoladmin och åter till förskollärare) :) ! Det kan vara ett väldigt stressigt och högljutt (och ibland också fysiskt tungt) arbete, men fördelarna överväger verkligen :) !
 
Man får så otroligt mycket uppskattning när man jobbar med små barn. Jag ångrar inte en SEKUND att jag bytte tillbaka igen (från förskollärare till skoladmin och åter till förskollärare) :) ! Det kan vara ett väldigt stressigt och högljutt (och ibland också fysiskt tungt) arbete, men fördelarna överväger verkligen :) !
Ja jag älskar att jobba med barnen ❤️De ger så mycket, att sen dem utvecklas och knäcka koder till saker osv och hur glada de blir när de kommer på något 😊 Vi hade ett barn som knäckte koden med att gunga själv för någon vecka sedan och såå glad och lycklig hen blev 😍 Så små saker som är så stora för dem!
 
Jag funderar på att gå och lägga mig. Men det är ju så ljust?!

Bävar inför ett jobbmöte i morgon. Sådär att känslan bara allmänt är att jag 1) avskyr möten 2) avskyr dessa förbannade videomöten än mer 3) avskyr konstant distansarbete över huvud taget 4) avskyr allt. Energin är i botten.

Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att få katten att hålla sig borta; i dag flashade han rumpan för fyra kollegor. Det är INTE läge för det i morgon. 🙈
 
Idag har jag skrivit klart min muntliga presentation (en del av det nationella provet i svenska), vilket inte är en sekund för sent med tanke på att jag ska hålla presentationen på torsdag. Jag har ingen aning om hur man ska göra en sån här presentation och vet lika lite om hur det ska se ut. Men jag kommer nog inte komma så mycket längre nu, så antingen är det bra eller så är det skitdåligt. Eller något mitt emellan 🤷🏽‍♀️ 🙂
 
Idag har jag skrivit klart min muntliga presentation (en del av det nationella provet i svenska), vilket inte är en sekund för sent med tanke på att jag ska hålla presentationen på torsdag. Jag har ingen aning om hur man ska göra en sån här presentation och vet lika lite om hur det ska se ut. Men jag kommer nog inte komma så mycket längre nu, så antingen är det bra eller så är det skitdåligt. Eller något mitt emellan 🤷🏽‍♀️ 🙂
De går bra ska du se 👏🏻Kommer fortfarande ihåg mitt både i svenska a & b som de hette då 😅 var jätte nervös men de gick bra 😅
 
Tror min kropp tog timeout efter att allt med utbildningen var klar. Öm i hela bröstkorgen och stickningar så säkerligen en fin inflammation i musklerna eller liknande.

Råkade dessutom ta blodtrycket nu i helgen när jag jobbade då huvudvärken var lite annorlunda. O_o

Dags för avslappningsövningar och lite massage eller nåt.......
 
Senast ändrad:
Jag ska slå någon sorts rekord och lägga mig redan nu. Katten ligger kvar i soffan men jag hoppas att hon kommer upp när hon märker att jag har försvunnit.

IMG_20210330_213423.webp
 
Jag är helt slut mentalt och behöver skriva på omtentan som ska in på Torsdag. Vissa dagar önskar jag bara att jag slapp göra praktik och andra dagar älskar jag de. Tycker hemskt mycket om de små mini människorna som skiner upp och ropar ens namn när man kommer ❤️ Men med Alla människor fungerar man inte helt enkelt bara inse.

Ibland tvivlar jag något så grymt på mig själv och vacklar om de här är rätt men någonstans inom mig vet jag att de är de. Bara ledsamt att självförtroendet är så skadat.

Man får så otroligt mycket uppskattning när man jobbar med små barn. Jag ångrar inte en SEKUND att jag bytte tillbaka igen (från förskollärare till skoladmin och åter till förskollärare) :) ! Det kan vara ett väldigt stressigt och högljutt (och ibland också fysiskt tungt) arbete, men fördelarna överväger verkligen :) !

Ni tillhor de manniskor jag beundrar mest.
Min erfarenhet med alla barn i grupp under arskurs 4 ungefar, ar att om man sager till dem vad som ar "appropriate" grater de, och sager man inte till river de rummet. 😳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp