Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ju sommarvärme igår och då blir det varmt som f*n i köket! Det tyckte minipåskliljan om som jag köpte igår tidig eftermiddag; då två blommor utslagna, nu på morgonen redan femte på G att slå ut och då stod den rätt långt ut från fönstret 😆. I den här takten är den ju överblommad innan vi ens kommit in i påskhelgen 😂.
 
Var ju sommarvärme igår och då blir det varmt som f*n i köket! Det tyckte minipåskliljan om som jag köpte igår tidig eftermiddag; då två blommor utslagna, nu på morgonen redan femte på G att slå ut och då stod den rätt långt ut från fönstret 😆. I den här takten är den ju överblommad innan vi ens kommit in i påskhelgen 😂.
Det går så snabbt!
På mina kommer det en massa blommor snabbt, men de håller sig länge. Problemet är att de växer sig så höga så de till slut faller blad åt alla håll. ☹
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 356
· Visningar
37 712
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp