Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte alltid veganska de hellerGodisägg är färgglada
Nej, men de KAN vara det, och självklart är de precis sådana du menar....eller hur ?Men inte alltid veganska de heller
Självklart!Nej, men de KAN vara det, och självklart är de precis sådana du menar....eller hur ?
Det går så snabbt!Var ju sommarvärme igår och då blir det varmt som f*n i köket! Det tyckte minipåskliljan om som jag köpte igår tidig eftermiddag; då två blommor utslagna, nu på morgonen redan femte på G att slå ut och då stod den rätt långt ut från fönstret . I den här takten är den ju överblommad innan vi ens kommit in i påskhelgen .
Jag fick mejl och smsKan man ställa in någon slags avisering på 1177, så man slipper gå in och kolla och kolla och kolla efter provsvar?
Aha, det kanske jag också får då. Man kan ju hoppas ! Men i instruktionerna jag har fått står det att man ska logga in på 1177 och kolla sitt svar.....Jag fick mejl och sms
Okej, jag fick ligga in på direkttest.se.Aha, det kanske jag också får då. Man kan ju hoppas ! Men i instruktionerna jag har fått står det att man ska logga in på 1177 och kolla sitt svar.....
Nej, då verkar det ju inte vara samma.Okej, jag fick ligga in på direkttest.se.
Jag kan inte läsa artikel (den är låst), har någon möjlighet att göra en kort sammanfattning?Åh, vilket otroligt bra svar. Stackars barn ...
Och, nej, jag fick ingen avisering utan hittade svaret när jag - åter igen - gick in och kollade på 1177.Mitt test var NEGATIVT (Det trodde jag ju, men man kan aldrig vara riktigt säker förrän man vet...)!!!