Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har haft ett gäng kråkor i fläkten, de byggde bo därDet lät precis som att jag hade en kråka i fläkten! Är det möjligt? Ventilationsröret ner i fläkten går ut på taket i en sådan där cylinderformad historia,
Det lät precis som att jag hade en kråka i fläkten! Är det möjligt? Ventilationsröret ner i fläkten går ut på taket i en sådan där cylinderformad historia,
Inte kråkor, men väl en småfågel som byggde bo i fläkten (vår mynnar ut i skorstenen). Vi hörde flaxande, men trodde länge att det var ljud av vinden. Men när vi till slut lade märke till att det även hände på vindstilla dagar så....Vi har haft ett gäng kråkor i fläkten, de byggde bo där
Vi har haft ett gäng kråkor i fläkten, de byggde bo där
Jag får sms när det kommer meddelanden på 1177, kolla i inställningarna.Kan man ställa in någon slags avisering på 1177, så man slipper gå in och kolla och kolla och kolla efter provsvar?
Ja, pratade med mamma och hon sa att det gick att ställa in både för att få sms och mejl. Tack och lov har jag inte så mycket kontakt med sjukvården, så jag saknar erfarenhet....Jag får sms när det kommer meddelanden på 1177, kolla i inställningarna.
Fast när det kommer journalanteckningar och provsvar i journalen får jag inga sms.