Har jobbat ända till 15.30 idag. Jag förstår inte hur jag kunde orka arbeta kontorstider tidigare. Allt efter klockan 13 är FÖR SENT, känns som att hela dagen är borta om man slutar efter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är (var) ett nashipäron. Första gången jag smakade ett sånt, det var lite mysko i början för jag väntade mig att det skulle smaka päron men det smakade inte direkt som päron … och var lite krispigt.Tycker det ser mer ut som ett äpple . Gott ser det ut iallafall
Jet set livet i ett nötskalNu ska jag lämna bygget för idag! Jag ska köra direkt till stallet för att därefter köpa lite mjölk, köra hem, duscha och äta kvällsmat. Väldigt festligt
Det är (var) ett nashipäron. Första gången jag smakade ett sånt, det var lite mysko i början för jag väntade mig att det skulle smaka päron men det smakade inte direkt som päron … och var lite krispigt.
Ojdå. Jag råkade klicka hem ett hantelset... till min kompis i USA För $250... som drogs direkt när jag klickade
Vad sjutton har han sitt kort kopplat till sitt amazonkonto som han låter mig, en person han aldrig träffat, använda?
Nåja får skriva till honom om vad jag råkat göra och försöka dra tillbaka ordern.
jag får farsans läkartider, apotek mm på sms - på min mobil...Jag har aviseringar påslagen både mail och sms hos 1177, men just covid-provsvaren måste jag gå in och kolla efter själv - ingen avisering då inte
Märkte det nu, fick lite ont i magen en stund därDet ar inga problem att cancel och skicka tillbaka orders via Amazon ... atminstone i USA.