Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ojdå. Jag råkade klicka hem ett hantelset... till min kompis i USA 🤦‍♀️ För $250... som drogs direkt när jag klickade :banghead:
Vad sjutton har han sitt kort kopplat till sitt amazonkonto som han låter mig, en person han aldrig träffat, använda? :nailbiting::rage:

Nåja får skriva till honom om vad jag råkat göra och försöka dra tillbaka ordern. 🙄
 
Det är (var) ett nashipäron. Första gången jag smakade ett sånt, det var lite mysko i början för jag väntade mig att det skulle smaka päron men det smakade inte direkt som päron … och var lite krispigt.

Nar vi forst kom till Asien (nagon gang i stenaldern :p) kallade vi dem for "papple".

Ojdå. Jag råkade klicka hem ett hantelset... till min kompis i USA 🤦‍♀️ För $250... som drogs direkt när jag klickade :banghead:
Vad sjutton har han sitt kort kopplat till sitt amazonkonto som han låter mig, en person han aldrig träffat, använda? :nailbiting::rage:

Nåja får skriva till honom om vad jag råkat göra och försöka dra tillbaka ordern. 🙄

Det ar inga problem att cancel och skicka tillbaka orders via Amazon ... atminstone i USA.
 
Mina vovvar är inte så vana koppelpromenerare... dag 1 av rehab efter op, både jag och vovve redan less på 44e ut-och-strosa-promenaden på gården :cautious:

Hon förstår inte alls varför hon inte får studsa runt eller ens trava, och tycker att jag är den suraste matten som finns :meh:
Jag tycker bara att det är allmännt trist att inte "kunna göra något" i trädgården :meh:
Det kommer att bli en låååååång rehab 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 367
· Visningar
37 994
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 128
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp