Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och kollat in kalven som en av korna som är uppstallad hos grannen fått.
Söt så man smälter..
IMG_20210330_081113.webp
 
Undrar om jag kommer att hinna få testresultatet innan påskhelgen? En till tre dagar ska det ta. Jag tänker att om jag inte har fått det till torsdag, så blir det kanske inte förrän tisdag nästa vecka (samma dag som jag ska vara tillbaka på jobbet igen) :crazy: ?
 
Ja det var ju så det var tänkt att ske den här sommaren. Men det blir lite svårt att göra min plikt som mamma och se till att han inte får komma hit och samtidigt ha honom här för att städa upp med hjälp av tidigare nämnda hjullastare/lastmaskin (som på obestämd tid är beslagtagen av polisen).
Men jösses, jag måste ha missat något.
 
Undrar om jag kommer att hinna få testresultatet innan påskhelgen? En till tre dagar ska det ta. Jag tänker att om jag inte har fått det till torsdag, så blir det kanske inte förrän tisdag nästa vecka (samma dag som jag ska vara tillbaka på jobbet igen) :crazy: ?
Jag tror nog att de kör på även under påsk med tester och resultat, vi fick våra senaste provsvar en söndag har jag för mig.

(Om det är corona-test vi pratar om, inser att det kanske är något helt annat :o )
 
Det låter bra 🥰 Tänkte att det kan vara bra att dom får träffas på golvet först under uppsikt så vi inte bara helt plötsligt släpper in en ny i buren.
Jag skulle ta med de stora när du hämtar den lilla, och låta de träffas för första gången i transportburen. Bara släppa in den lilla till de andra alltså. Så bondar de på vägen hem. Väl hemma ner i nystädad bur allesammans.
 
Jag tror nog att de kör på även under påsk med tester och resultat, vi fick våra senaste provsvar en söndag har jag för mig.

(Om det är corona-test vi pratar om, inser att det kanske är något helt annat :o )
Jo, det är corona-test. Testa sig (hämta egen-test) tror jag inte att man kan göra på helger här, men få resultatet kanske är annorlunda. Håller tummarna.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 122
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp