Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg det jag med. Intressant och galet, typ!Tittar på Husdrömmar. Om ett par som bygger ett helt hus av halm och lera. Fint blir det men fy sjutton vilket jobb....
Själv har man väntat två veckor på en bok men den kommer förhoppningsvis imorgonDet är alltid lika fånigt kul när man ser att något man har beställt äntligen har skickats ! Denna gång är det en bok från Bokus som heter "Rum för lärande", och som handlar om lärmiljöer i förskolan. Den låter riktigt intressant, och borde ju komma fram innan långhelgen, tänker man. Om Postnord sköter sig.....
suck. Ser att katten missat lådan. plockar upp och medan jag hämtar papper och rengöringssprej tar hunden hand om städningen. Det syns inte ett spår, han har omsorgsfullt slickat rent på golvet. Därmed har han diskvalificerat sig från kvällsgos Hjälper inte hur han tigger om att få komma upp i sängen en stund
Men han får väl hjälpa till och städa upp.Problemet är inte metallen/bilar/fordon, det hämtas och lite pengar lämnas i utbyte.
Men sen är det fullt med ”bra att ha” från byggen, gamla entrédörrar från galleria, stora glaspartier, paroc-element, gipsskivor, osb osv som inte förvarats så bra. Tror tom det är en liten hög med asbestskivor som eg ska lämnas till ÅVC inslagna en och en i plast.’.
Lugn bara lugn,du kommer snart få torka upp från golvet fast i annan formsuck. Ser att katten missat lådan. plockar upp och medan jag hämtar papper och rengöringssprej tar hunden hand om städningen. Det syns inte ett spår, han har omsorgsfullt slickat rent på golvet. Därmed har han diskvalificerat sig från kvällsgos Hjälper inte hur han tigger om att få komma upp i sängen en stund
Lugn bara lugn,du kommer snart få torka upp från golvet fast i annan form
Kollar jag med. Men saknar den gamla juryn.Ska kolla Masterchef Australien. Funderar på lite glass till.