Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just av den anledningen jag föredrar att bli provtagen . För vetifågla om jag skulle klara av det själv....Nja... Jag kan ju inte tänka mig att jag kommer att våga köra in den hur långt som helst precis..... Mina "pinnar" ser ut som tops som är ungefär dubbelt så långa som normalt, kan man väl säga.
Här (i Östergötland) brukar vi få erbjudande med ojämna intervall från lite olika skrotfirmor att de hämtar gratis. Kanske kan vara värt att kolla upp?
Det alternativet finns mig veterligen inte här.Just av den anledningen jag föredrar att bli provtagen . För vetifågla om jag skulle klara av det själv....
Den var GRYMT god. Här kommer receptet:Hittade recept på en blåbärskladdkaka med kakao i. Fick för mig att det kan vara riktigt gott ! Så nu står det en sådan i ugnen.....
Vi köpte vår gård lite billigare och de fick då lämna allt de ville. Det som var kvar efter auktion fick vi själva köra till tippen. Så ska vi göra då pappa säljer sin gård också.Problemet är inte metallen/bilar/fordon, det hämtas och lite pengar lämnas i utbyte.
Men sen är det fullt med ”bra att ha” från byggen, gamla entrédörrar från galleria, stora glaspartier, paroc-element, gipsskivor, osb osv som inte förvarats så bra. Tror tom det är en liten hög med asbestskivor som eg ska lämnas till ÅVC inslagna en och en i plast.’.
Vi köpte vår gård lite billigare och de fick då lämna allt de ville. Det som var kvar efter auktion fick vi själva köra till tippen. Så ska vi göra då pappa säljer sin gård också.
Köper man gård är varje tusenlapp man sparar värdefull.
Ajdå, för det skulle antagligen vara enklare. Verkar helt klart fungera olika i regionerna.Det alternativet finns mig veterligen inte här.