Lycka till!Får göra mitt bästa !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Får göra mitt bästa !
Det låter helt underbart, sån vill jag också bli när jag kommer förbi 30, speciellt med eget hus och björnbärsbuskar Grattis @VoeuxTack fina ni! Utöver att denna födelsedag sammanfaller med månadens tjurigaste dag så känns det alldeles utmärkt att fylla 33. Jag är SÅ REDO att byta ut Acne för GANT och Newport, köpa hus och fylla det med tupperware och förfina mina muffinsrecept. Odla en björnbärsbuske och samla gammalt porslin från olika loppisar. Jag kommer inte gråta en endaste tår om jag aldrig behöver dricka en dålig grogg till i hela mitt liv.
Du vet att man helst ska anmäla ev. matförgiftning till kommunen?Både A och jag mår helt bra igen nu. Gårdagens maxburgare känns som en trolig misstänkt till matförgiftning får försöka cada massvis ikväll istället.
Nä, får kolla upp det sen!Du vet att man helst ska anmäla ev. matförgiftning till kommunen?
Fyller år och har PMS. Väckarklockan ringde och jag tänkte ”Noupe!” och somnade om. Sedan dess har jag lyckats släpa mig upp och bestämt mig för att jobba hemma, så jag kan ligga nedbäddad hela dagen