Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack fina ni! Utöver att denna födelsedag sammanfaller med månadens tjurigaste dag så känns det alldeles utmärkt att fylla 33. Jag är SÅ REDO att byta ut Acne för GANT och Newport, köpa hus och fylla det med tupperware och förfina mina muffinsrecept. Odla en björnbärsbuske och samla gammalt porslin från olika loppisar. Jag kommer inte gråta en endaste tår om jag aldrig behöver dricka en dålig grogg till i hela mitt liv.
Det låter helt underbart, sån vill jag också bli när jag kommer förbi 30, speciellt med eget hus och björnbärsbuskar :love: Grattis @Voeux:banana:

Storhandlat, ville inte göra de i helgen pga av lönehelg och helst inte i mitten på veckan pga av Påsk 🙄 Såå rymde från studierna och handlade istället.

Nu hem och packa upp allt, skriva de sista på rapporten och skicka in sen tänker jag sova. Vart en tröttsam dag känner jag just nu 💩 Tur jag ska leka med barnen imorgon!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 248
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 871
Senast: tanten
·
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
39 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka