Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, se till att ta tillräckligt långt in/bak bara så testet blir tillförlitligt. I vår region används inte egentester utan de görs av personal.Ja, jag ser väl inte precis fram emot mitt. Vet inte vad jag ska förvänta mig riktigt. Det är ett egen-test jag ska göra.
Här kör de med drop in för att hämta test.Jag har alltså en tid bokad för att hämta mitt egen-test. Tiden är 15:05-15:10. Snacka om exakt.....
Västervik? Varför har jag fått för mig att du bor i norrland .Funderar lite över hur jag ska lösa dagens dilemma. Vet inte om jag kan gå lite tidigare i dag, och pappa (den jäveln ) har tagit sin bil och kört iväg till Västervik Jag skulle ju ha den ju!
Nåväl det finns som tur är en buss, som går varannan timme till stallet. Så jag får åka med den helt enkelt. Kruxet är att jag i princip bara kommer hinna stressa hem till pappa (måste för där är mina ridskor), byta om, stressa vidare till bussen och åka. Jag behöver alltså lösa mat någonstans där emellan
... Sen ska jag komma hem också. Med den andra bussen som går en gång var tredje timme Men vad gör man inte för hästgos och ridklektion.
Grattis!Fyller år och har PMS. Väckarklockan ringde och jag tänkte ”Noupe!” och somnade om. Sedan dess har jag lyckats släpa mig upp och bestämt mig för att jobba hemma, så jag kan ligga nedbäddad hela dagen
Får göra mitt bästa !Aha, se till att ta tillräckligt långt in/bak bara så testet blir tillförlitligt. I vår region används inte egentester utan de görs av personal.
Det här känns som en korsning mellan tidsbokning och drop-in. Jag sitter just nu i bilen utanför och väntar....Här kör de med drop in för att hämta test.
Här fick en ställa sig i en kö för att få provetDet här känns som en korsning mellan tidsbokning och drop-in. Jag sitter just nu i bilen utanför och väntar....