Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stod med nagra fantastiska, tunna, tunna skivor flank steak i ena handen och en skal med guacamole i den andra. Tater Tot borjade dansa runt mig och for nagon mystisk, outgrundlig orsak glomde jag att bara saga till honom att ga ut ur koket.:confused: Nagot jag gor flera ganger om dagen.
Sa han var SUPER intresserad i min mat ... jag tappade en kottbit och spillde lite guac. Spicy hot Guac.

Vad tror ni han dok efter? De spillda flackarna av guac.😳 Han hade nog hunnit med att sno kottbiten om det inte hade tagit sa lang tid att slicka upp och gora sakert att det inte fanns en enda flack guac kvar. Den hunden🙄 Jag vet att han alskar avokado, (och vaktar noga sa han inte far tag pa nagon.) Det ar en av de grejor han skulle sno om det lag innom rackhall. Han ar knapp!
 
Problemet är inte metallen/bilar/fordon, det hämtas och lite pengar lämnas i utbyte.

Men sen är det fullt med ”bra att ha” från byggen, gamla entrédörrar från galleria, stora glaspartier, paroc-element, gipsskivor, osb osv som inte förvarats så bra. Tror tom det är en liten hög med asbestskivor som eg ska lämnas till ÅVC inslagna en och en i plast.’.
Det var ju lite värre. För att försöka bli av med bråte är ju blocket rätt bra. I princip, kom och ta vad du vill ha. All bråte du själv slipper hantera eller fundera över är ju guld värt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 237
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 120
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp