Jag med, men det känns bättre vartefter programmet går tycker jag. Men är klart tacksam att det var gamla deltagare denna gång, så inte allt var nytt liksom.Kollar jag med. Men saknar den gamla juryn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med, men det känns bättre vartefter programmet går tycker jag. Men är klart tacksam att det var gamla deltagare denna gång, så inte allt var nytt liksom.Kollar jag med. Men saknar den gamla juryn.
Men vilka skapelser Raymond gör.Jag med, men det känns bättre vartefter programmet går tycker jag. Men är klart tacksam att det var gamla deltagare denna gång, så inte allt var nytt liksom.
Sätt in en bortskänkes i den lokala fb gruppen. Och/eller blocket.
@lil-sis
Men han får väl hjälpa till och städa upp.
De där sängkläderna känner jag igenNu ska katten och jag sova i nybäddad säng
Massor kvar att göra imorgon
Tur jag är ledig då med.
Sen jobba onsdag och torsdag
Haha ja jag fick dem för att ett annat set jag köpte färgade hela mig blåDe där sängkläderna känner jag igen
Det var ju lite värre. För att försöka bli av med bråte är ju blocket rätt bra. I princip, kom och ta vad du vill ha. All bråte du själv slipper hantera eller fundera över är ju guld värt.Problemet är inte metallen/bilar/fordon, det hämtas och lite pengar lämnas i utbyte.
Men sen är det fullt med ”bra att ha” från byggen, gamla entrédörrar från galleria, stora glaspartier, paroc-element, gipsskivor, osb osv som inte förvarats så bra. Tror tom det är en liten hög med asbestskivor som eg ska lämnas till ÅVC inslagna en och en i plast.’.
Men visst är det snyggt!Haha ja jag fick dem för att ett annat set jag köpte färgade hela mig blå
Trots flera tvättar
AjemenMen visst är det snyggt!