Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska in på 'utbildning' på jobbet idag. Ingen vet egentligen vad det är vi ska utbildas i, men vi ska komma in en och en och proceduren ska ta runt en timme tydligen. Nåja. Det ska bli trevligt att träffa min avdelningschef i alla fall, jag gillar henne! :D
 
Maken kommer börja jobba en timme senare varannan vecka och det var första dagen idag så jag kunde ta en morgonpromenad med hunden utan att behöva gå upp tidigare än vanligt :love: Kände att det var kallt ute men kollade aldrig innan jag gick ut, det var visst -9 grader, inte konstigt jag frös 😂
Men nu är det soligt och fint! Blir en ridtur på lunchrasten.
 
Kom ju på att jag behövde maila läraren och säga till att vi inte kan ha trepartsamtal då jag är hemma pga av förkylning. .. De roliga var att precis när jag skulle skriva till hen så skicka hen meddelande samtidigt angående tider om trepartsamtal då vi pratade om de förut 🤣 mvh hon som alltid blir förkyld under VFU:n ..
 
Måndag och fullt ös medvetslös.

Idag började jag inte tidigare men gick upp tidigare. Tog en dusch, åkte och tvättade bilen och rastade hundarna ordentligt så jag ar på plats kl 7

Bra start på en mycket hektiskt vecka. Förra veckan jobbade jag 50h hoppas inte denna blir lika intensiv
 
Har varit full fart här med tråkiga och krångliga arbetsuppgifter.
Jag är verkligen spytrött på 80-tals systemet som krånglar med comportar och har sig, och vars handenhet (en stor kloss med gulnad 80-tals look som man måste bära med sig varenda gång något ska ändras. Tänk de första mobiltelefonerna som var som väskor) inte går att köra mer än 5 minuter innan batteriet laddar ur. Tung som satan är den också.

Lyckades även fastna med lillfingret under en hög kopieringspapperskartonger på typ 50kg. Men det verkar som att det klarade sig.

Nu vrålhungrig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp