Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska in på 'utbildning' på jobbet idag. Ingen vet egentligen vad det är vi ska utbildas i, men vi ska komma in en och en och proceduren ska ta runt en timme tydligen. Nåja. Det ska bli trevligt att träffa min avdelningschef i alla fall, jag gillar henne! :D

Maken kommer börja jobba en timme senare varannan vecka och det var första dagen idag så jag kunde ta en morgonpromenad med hunden utan att behöva gå upp tidigare än vanligt :love: Kände att det var kallt ute men kollade aldrig innan jag gick ut, det var visst -9 grader, inte konstigt jag frös 😂
Men nu är det soligt och fint! Blir en ridtur på lunchrasten.

Kom ju på att jag behövde maila läraren och säga till att vi inte kan ha trepartsamtal då jag är hemma pga av förkylning. .. De roliga var att precis när jag skulle skriva till hen så skicka hen meddelande samtidigt angående tider om trepartsamtal då vi pratade om de förut 🤣 mvh hon som alltid blir förkyld under VFU:n ..

Måndag och fullt ös medvetslös.

Idag började jag inte tidigare men gick upp tidigare. Tog en dusch, åkte och tvättade bilen och rastade hundarna ordentligt så jag ar på plats kl 7

Bra start på en mycket hektiskt vecka. Förra veckan jobbade jag 50h hoppas inte denna blir lika intensiv

Har varit full fart här med tråkiga och krångliga arbetsuppgifter.
Jag är verkligen spytrött på 80-tals systemet som krånglar med comportar och har sig, och vars handenhet (en stor kloss med gulnad 80-tals look som man måste bära med sig varenda gång något ska ändras. Tänk de första mobiltelefonerna som var som väskor) inte går att köra mer än 5 minuter innan batteriet laddar ur. Tung som satan är den också.

Lyckades även fastna med lillfingret under en hög kopieringspapperskartonger på typ 50kg. Men det verkar som att det klarade sig.

Nu vrålhungrig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
78 79 80
Svar
1 598
· Visningar
42 884
Senast: Scata
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat