Samma klipp finns på SVT melodifestivalen- andra chansen med Dj Trexx under senare delen av programmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma klipp finns på SVT melodifestivalen- andra chansen med Dj Trexx under senare delen av programmet
Äsch. Jag har ju köpt ett badkar idag. Som jag inte ens vet med säkerhet att jag kan få in i badrummet.....Lite lätt ångest, köpte lampan! Underligt jag kan köpa hårddiskar och datorkomponenter utan att röra en min, fast de är betydligt dyrare, men en lampa
Dessutom måste den sättas upp och den har världens i särklass sämsta manual, plus att jag behöver köpa en led dimmer. Ack. Och jag är inte tillräckligt lång för att kunna sätta upp den korrekt.
Igenkänning! Jag vände till och med om och gick tillbaka till jobbet för att jag 'glömt mobilen' när jag pratade med mor på vägen hem en gång.Jag i ett nötskal....
Pratar med mamma i telefon. Samtidigt ser jag att TV-programmet som jag har haft på håller på att ta slut, så jag tänker att jag ska stänga ner Telia Play-appen. Letar som en TOK efter telefonen. Den måste ha trillat emellan någonstans i soffan.....eller?
Nä....jag har ju den i handen och pratar i den.....
Det värsta är att det inte är första gången.....
20???? Finns det ens så många saker man kan op?Har en sån där vaken natt där allt känns skit och man är världens fulaste och äckligaste människa osv. Det är så jobbigt att gå runt och vänta på att allt ska klaffa när jag har typ 20 olika plastikoperationer och ingrepp som jag vill börja bocka av.
Har en sån där vaken natt där allt känns skit och man är världens fulaste och äckligaste människa osv. Det är så jobbigt att gå runt och vänta på att allt ska klaffa när jag har typ 20 olika plastikoperationer och ingrepp som jag vill börja bocka av.