Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemmajobb idag och det känns oerhört skönt.

Har mysbyxor på. gjorde iordning frukost så jhag kunde äta och jobba smtidigt. Vanligtvis äter jag inte frukost så tidigt på morgonen. Bytt i tvättmaskinen. Hundarna har hittat varsin solfläck att ligga och mysa i och jag känner mig rätt tillfreds.

Blir en bra dag detta

+ att jag knäckt en kall pepsi max och själv sitter lite i solen :D
 
Äter frukost i lugn oh ro. Njuter av mitt körsbärste.
Jag lever annars med ett vanligt ceylonte som jag druckit sedan barndomen. Men ibland lyxar jag till det. Eftersom jag passserde en tebutik igår så unnade jag mig ett par hg av en favorit - körsbär.
 
Skulle tvätta, så la in tvätten i två maskiner och slog på dom. Först då tittar jag in i en av dom och inser att den är full av hundhår.
Så irriterande att någon lämnat maskinen på det sättet, jag vill inte ha en massa hundhår från någon annans jäkla hund på mina kläder.

Så hur jag ska få bort all päls sedan vet jag inte..
 
Nu är jag färdig hos tandläkaren och den nya tandhygienisten jag fick var guldvärd!!!! Så snäll och försiktig :love::love::love: Så det gick ju bättre än förväntat och tandhälsan var bättre än jag trodde, så nu slipper jag gå dit på ett tag till :D Så glad att jag vågade boka och gå dit och inte sket i det detta året också :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 925
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp