Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemmajobb idag och det känns oerhört skönt.

Har mysbyxor på. gjorde iordning frukost så jhag kunde äta och jobba smtidigt. Vanligtvis äter jag inte frukost så tidigt på morgonen. Bytt i tvättmaskinen. Hundarna har hittat varsin solfläck att ligga och mysa i och jag känner mig rätt tillfreds.

Blir en bra dag detta

+ att jag knäckt en kall pepsi max och själv sitter lite i solen :D

Äter frukost i lugn oh ro. Njuter av mitt körsbärste.
Jag lever annars med ett vanligt ceylonte som jag druckit sedan barndomen. Men ibland lyxar jag till det. Eftersom jag passserde en tebutik igår så unnade jag mig ett par hg av en favorit - körsbär.

Skulle tvätta, så la in tvätten i två maskiner och slog på dom. Först då tittar jag in i en av dom och inser att den är full av hundhår.
Så irriterande att någon lämnat maskinen på det sättet, jag vill inte ha en massa hundhår från någon annans jäkla hund på mina kläder.

Så hur jag ska få bort all päls sedan vet jag inte..

Nu är jag färdig hos tandläkaren och den nya tandhygienisten jag fick var guldvärd!!!! Så snäll och försiktig :love::love::love: Så det gick ju bättre än förväntat och tandhälsan var bättre än jag trodde, så nu slipper jag gå dit på ett tag till :D Så glad att jag vågade boka och gå dit och inte sket i det detta året också :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Malin_L
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 644
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat