Kvällsmaten blev supergod! Nu kollar vi på Sveriges mästerkock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lagat och ätit en riktigt god kycklingpasta med saffran och soltorkad tomat och sitter nu med ett glas vin och ska titta på Bosch. Sedan ska jag sova GOTT!
Pol Roger är givet tycker jag! Köper alltid den och har inte varit med om att någon tycker illa om den. Men absolut tvärtom att många älskar den.Alldeles helt orelaterad fråga, men om man ska lägga lite pengar på champagne (och det vildaste man köpt är en Moët en gång), har du några tips? Vill minnas att du är bubbel-expert
(Dock kanske tillfälle att väcka vintråden till liv)
Firar fyra år med sambon på fredag, men till honom blir det nog mest Hannas jordgubbscider
Lutar starkt åt dettaPol Roger är givet tycker jag! Köper alltid den och har inte varit med om att någon tycker illa om den. Men absolut tvärtom att många älskar den.
Jag har lagat och ätit en riktigt god kycklingpasta med saffran och soltorkad tomat och sitter nu med ett glas vin och ska titta på Bosch. Sedan ska jag sova GOTT!
Är Bosch någon ny serie jag missat eller behöver din tvättmaskin en hejaklack för att göra sitt jobb...?
”Like a Bosch!”
(Serien har flera år på nacken )