Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här dagen har verkligen gått i ett, men samtidigt skönt att beta av en massa när man kan 💪🏻 Nu börjar de ordna upp sig för kvällen, diskmaskinen går för fullt och allt är undan plockat, bara dusch och hopp i säng kvar. Två dagar praktik kvar denna vecka 😊
 
Alldeles helt orelaterad fråga, men om man ska lägga lite pengar på champagne (och det vildaste man köpt är en Moët en gång), har du några tips? Vill minnas att du är bubbel-expert :angel: :D
(Dock kanske tillfälle att väcka vintråden till liv)

Firar fyra år med sambon på fredag, men till honom blir det nog mest Hannas jordgubbscider :angel:
Pol Roger är givet tycker jag! Köper alltid den och har inte varit med om att någon tycker illa om den. Men absolut tvärtom att många älskar den.
 
Tre gånger denna afton har jag varit på god väg att avsluta inlägg här på Buke med "Best regards," och så mitt namn - alltså exakt samma sätt som jag avslutar jobbmail på. Är det ett tecken på att man behöver semester eller? :D

Jag sitter på tal om det och spanar på Airbnb-ställen till sambons födelsedagshelg medan jag väntar på att nämnde sambo ska spela klart så att vi kan se ett avsnitt av vår serie. Sen ska jag sova väldigt gott, hoppas jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp