Åh vilken fin utsikt!Är ute med fyra av hundarna och har nu pausat vid sjön. Hittade ett nytt ställe, det var trevlig utsikt här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken fin utsikt!Är ute med fyra av hundarna och har nu pausat vid sjön. Hittade ett nytt ställe, det var trevlig utsikt här
Vad bra jobbat!!!Är helt färdig! Jag och två kollegor har suttit och jobbat bokstavligen dygnet runt med en projektansökan - alltså riktigt med kniven på strupen. Jag dygnade både natten till måndag och natten till idag. Tio minuter före sista inlämning idag skulle vi trycka på granska och möttes av en röd text om att vår budget var 8000 kr för hög. Budgeten som var det enda som vi hade varit ute i god tid med ... Full panik för att reda ut vad det var för post som kunde fela och hitta någon driftskostnad som vi kunde ta bort - och som även var tvunget att ändras i den skriftliga budgetmotiveringen. Med endast 4 minuter kvar av hundratals timmars arbete så fick vi in ansökan. Pust!
Nu längtar jag efter att få sova!
Säger bara Instabox Sedan vi fick de alternativet att hämta ut paket på så använder vi inget annat
Väntar på att min dator ska bli klar med uppdateringen så jag kan fortsätta skriva Tog ett par timmars paus och åkte till stallet. Trulis hälsar att lerbad i solen är undeeeerbart för hans päls
Jag läste också sving-lad.Vad är "svinglad", undrade jag ? Jag antar att du menar svin-glad? Men så läste INTE jag det, utan mer som typ betoningen i "manglad"......
Hemma från yoga. Virrade runt på Systembolaget för att hitta en flaska rödvin för min gryta. Jäklar vilken djungel det är. Kollade i princip bara på priset. Hittade en snäll anställd som hjälpte mig hitta något. Som vanligt blev jag nojig och trodde alla tittade på alkolisten (jag var senast på Systemet för tre år sedan).
Yogan var kul, men fasiken vad stel och ostadig jag är. Inser att det behövs mycket jobb med mina ben. Jag kan inte ens räta ut dem rakt så de ligger på marken.
Känns som det enda jag gör hemma är att diska och grubbla över var jag lagt saker på säkra och logiska ställen. Just nu är det Caj P marinad som jag inte ens kommer ihåg att jag la undan någonstans
Du behöver nog inte vara oroad att bli tagen för alkoholist med den besöksfrekvensen... Själv blir jag igenkänd och de kommer ihåg vad jag gillar på fyra olika Systembolag från Borlänge till Dorotea
Alldeles helt orelaterad fråga, men om man ska lägga lite pengar på champagne (och det vildaste man köpt är en Moët en gång), har du några tips? Vill minnas att du är bubbel-expert
(Dock kanske tillfälle att väcka vintråden till liv)
Firar fyra år med sambon på fredag, men till honom blir det nog mest Hannas jordgubbscider