Ja, din logik har förundrat mig längeHittade min TENS - den låg i kattgodislådan, begravd under kattgodiset varför jag ansåg att det var ett säkert (eller logiskt) ställe har jag ingen aning om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, din logik har förundrat mig längeHittade min TENS - den låg i kattgodislådan, begravd under kattgodiset varför jag ansåg att det var ett säkert (eller logiskt) ställe har jag ingen aning om.
men det har jag.....Eh, min lilla låda med örhängen väger typ 7 kilo. Synd bara att jag inte har hål i öronen
Visa bifogad fil 66316
Jag med @Zinferniamen det har jag.....
men det har jag.....
Tänkte ge mig på att sy om alla till halsband faktisktJag med @Zinfernia
Det är DHL är problemet som när paketboxarna är fulla, väljer det ombud som dom vill lämna på som ställe för att lämpa av paketet. Jag har råkat ut för det flera gånger och paket har hamnat hos olika ombud, en del en bra bit bort från mig, trots det finns flera mer närliggande. Kundtjänst svarar att när paketboxarna är fulla lämnar de hos ombud istället. Det är därför jag inte väljer DHLs paketbox.Jag är irriterad på Apotea och/eller DHL. Jag valde leverans till box på Willys där jag ändå handlar mat. Nu fick jag avisering att paketet finns att hämta hos ombud på Ica. Där handlar jag inte mat och dessutom valde jag box för att slippa träffa folk i onödan
Det är DHL är problemet som när paketboxarna är fulla, väljer det ombud som dom vill lämna på som ställe för att lämpa av paketet. Jag har råkat ut för det flera gånger och paket har hamnat hos olika ombud, en del en bra bit bort från mig, trots det finns flera mer närliggande. Kundtjänst svarar att när paketboxarna är fulla lämnar de hos ombud istället. Det är därför jag inte väljer DHLs paketbox.
Och jag ska göra SBA kontrollen i eftermiddag tänkte jagHar varit på jobbet sedan 9 och rensat ut kemikalier. Det gick så himla fort i dag och nu har vi inte mycket kvar att göra i verkstan vi började på förra veckan.
213 kemikalier har vi lyckats rensa ut!
Nu har jag inget att göra förrän 13.00 då jag ska utbilda kollegor is SBA. Blir lååång lunch.