Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjat beta av dagens lista! Började med att lämna blodprov och idag hitta vi ett kärl och sticka i direkt 😅
Nu blir de att skriva på tentan som ska in efter vfun, hm barnen är lediga idag och personalen har planering och städning på sitt schema så jag fick istället skriva 😊 Lika bra att beta av lite när de finns tid till de.
 
Hämtade mera kaffe och tog med lite vindruvor också som litet mellanmål :d

Ska ta ett träningspass på ridbanan med ena islandshästen på lunchrasten. Tänkte rida den andra ikväll efter att jag kluvit lite ved. Vi tänkte få undan den högen som är kapad innan helgen. Sen är det inte mycket kvar av årets vedhantering faktiskt! Målet är att vara klara innan påsk så vi kan få en "ledig" påskhelg :D Att jag skriver "ledig" är för att det är andra projekt på G. Ska göra hästhagen större åt två håll bara tjälen gått ur backen och så ska vi troligen börja riva badrummet inför renovering 😅
 
Har varit på jobbet sedan 9 och rensat ut kemikalier. Det gick så himla fort i dag och nu har vi inte mycket kvar att göra i verkstan vi började på förra veckan.
213 kemikalier har vi lyckats rensa ut!

Nu har jag inget att göra förrän 13.00 då jag ska utbilda kollegor is SBA. Blir lååång lunch. :D 🤷‍♀️
 
Jag är irriterad på Apotea och/eller DHL. Jag valde leverans till box på Willys där jag ändå handlar mat. Nu fick jag avisering att paketet finns att hämta hos ombud på Ica. Där handlar jag inte mat och dessutom valde jag box för att slippa träffa folk i onödan :banghead:
Det är DHL är problemet som när paketboxarna är fulla, väljer det ombud som dom vill lämna på som ställe för att lämpa av paketet. Jag har råkat ut för det flera gånger och paket har hamnat hos olika ombud, en del en bra bit bort från mig, trots det finns flera mer närliggande. Kundtjänst svarar att när paketboxarna är fulla lämnar de hos ombud istället. Det är därför jag inte väljer DHLs paketbox.
 
Det är DHL är problemet som när paketboxarna är fulla, väljer det ombud som dom vill lämna på som ställe för att lämpa av paketet. Jag har råkat ut för det flera gånger och paket har hamnat hos olika ombud, en del en bra bit bort från mig, trots det finns flera mer närliggande. Kundtjänst svarar att när paketboxarna är fulla lämnar de hos ombud istället. Det är därför jag inte väljer DHLs paketbox.

Så ofantligt korkat! Det kan jag tycka borde stå i informationen så man kan beakta att den risken finns. Jag kommer definitivt inte välja det fler gånger!
 
Har varit på jobbet sedan 9 och rensat ut kemikalier. Det gick så himla fort i dag och nu har vi inte mycket kvar att göra i verkstan vi började på förra veckan.
213 kemikalier har vi lyckats rensa ut!

Nu har jag inget att göra förrän 13.00 då jag ska utbilda kollegor is SBA. Blir lååång lunch. :D 🤷‍♀️
Och jag ska göra SBA kontrollen i eftermiddag tänkte jag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp