Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har försökt organisera lite på vårt kontor, alltså jag jobbar på internservice (i princip vaktmästeri) med tre andra män varav två som inte är så ordningssamma av sig kan vi säga.
😱
Det var inte så längesedan det organiserades sist men sladdar hann ändå hamna huller om buller. Jag köpte in över 10 lådor för att organisera lite i hyllorna och de alla kom till nytta :cautious::rofl:
 
Fick nej på jobbet till vidareutbildning, inte ens om jag till största del finansierar den själv. Jag skulle kunna vara sur, men jag orkar inte. Min extrapappa har lärt mig ett begrepp som har kommit att bli väldigt användbart i mitt liv - you win some, you lose some. Bara att skaka av sig, bättre lycka nästa gång osv.
 
Hämtat ut mina Apodos och morsans medicin på Apoteket
Sedan stickat vidare på min Corona sjal
Ska äta middag snart - gratäng med potatis och köttfärs:d
Sedan städa hos gråsuggor och fiskar :turd:
 
Cyklat till sjön med hunden, han tyckte att det var roligt att bada trots isflak :cautious:

Nu ska vi strax äta och sen till hästarna, stora hästen ska skrittas. Islandshästen får stanna hemma för han blir nog lite mycket för min mamma att hålla när han studsar :)
 
Har nytvättat hår.
Ser 112 på liv och död men funderar på att kolla Lilla huset på prärien.
Igår kollade jag på två webbshopparna om lilla huset-böckerna fanns, lite sugen på att läsa dem igen. Hittade bara två på svenska och inte del 1. Borde inte såna klassiker finnas att köpa på de största bokwebbshoparna i Sverige? :cautious:
Kolla bokbörsen. Jag får 148 sökträffar där när jag söker på "lilla huset på prärien".
 
Deklarerat och skickat in ansökan till höstterminen 👏🏻 Gick en promenad nu när jag kom hem. Hoppas på att våren är här för att stanna nu 😳

Annars fått så mycket beröm sista två dagarna att jag nästan har svårt att ta till mig 😅 Varken van vid de och hatar att tala om mig själv men man kanske ska passa på att suga i sig ändå 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 952
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp