Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ett bra träningspass! Nu sitter jag på kontoret igen, med kaffe, ett stort glas vatten och en nyss påbörjad ljudbok och ska fakturera lite :) Ska smita ut och mata hästar vid 14 och får väl ta mig något litet att äta då. Funderar på att ta lite vattenmelon så jag får av den för en gångs skull. Våra ungar skulle kunna leva på vattenmelon 😅
 
Vädret är knäppt. Sol, hagel, snö, regn, och mulet har det hunnit med på någon timme :D
Själv vill jag mest ut och springa en liten runda.
Ja! Gick ut med sonen, innan hade det som sagt blåst som sjutton och snöat på tvären. Tar på mig massa kläder. Det är sol och jättevarmt... :meh: Går in och byter jacka, på vägen ut träffar vi grannen och pratar lite, blir helt svettig igen i mina kläder. Går sen ut och nu blåser det igen och är mulet. Och kallt! Tillslut ger jag upp och vi går in. Suck!
 
Är heeeeelt seg i huvudet idag. Har jobbat ihop förslag på sms-mall som kommunerna kan använda, satt ihop grönt kort-tillfällen åt en kursledare, gödslat odlingslådorna på lunchen. Allt i någon slags trött dimma.

Efter jobb är det digitalt uppstartsmöte för sista stora arbetet i kursen jag pluggar. Får slänga lite kallt vatten i ansiktet innan som de gör i reklamer så att jag ser pigg och fräsch ut.:angel:
 
Äter frukost i lugn oh ro. Njuter av mitt körsbärste.
Jag lever annars med ett vanligt ceylonte som jag druckit sedan barndomen. Men ibland lyxar jag till det. Eftersom jag passserde en tebutik igår så unnade jag mig ett par hg av en favorit - körsbär.
Men åh! Varför har jag aldrig tänkt på att det självklart finns körsbärste? Jag ÄLSKAR körsbär. Nu ska här letas och handlas.
 
Vi hade en hyfsat lugn och bra dag idag där man har tid att verkligen engagera sig i varje barn pga av liten grupp ❤️ Då känns de bra i hjärtat. Solen sken för fullt med på förmiddagen.
Nu har jag hinkat kaffe för att försöka hålla mig vaken tills ikväll när jag tänker stupa i säng 😅 Fredag imorgon 👋🏻💃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 925
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp