Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, roligt tycker jagLite oskönt är det ju ändå när man mailar över några manualer till en kund och råkar bifoga ett recept på hallonpaj mitt i allt
Lite oskönt är det ju ändå när man mailar över några manualer till en kund och råkar bifoga ett recept på hallonpaj mitt i allt
Lite oskönt är det ju ändå när man mailar över några manualer till en kund och råkar bifoga ett recept på hallonpaj mitt i allt
Jag tror att jag just attesterade en faktura. Jag är en smärre katastrof. När jag inte vet hur jag ska göra så trycker jag lite godtyckligt på knapparna tills problemet tycks vara löst - i det här fallet att fakturan försvann. Jag får höra med ekonomen på jobbet på måndag om det blev rätt eller om jag kanske rent av raderade fakturan.
Åh, hjälpJag tror att jag just attesterade en faktura. Jag är en smärre katastrof. När jag inte vet hur jag ska göra så trycker jag lite godtyckligt på knapparna tills problemet tycks vara löst - i det här fallet att fakturan försvann. Jag får höra med ekonomen på jobbet på måndag om det blev rätt eller om jag kanske rent av raderade fakturan.
Neko OS, En ny produkt från Tursu industrier. Inga knapptryck gjorda av en katt gör något som helst på datorn.Ett alternativ om du har katt är att locka med godis och få den att gå fram och tillbaka på tangentbordet, då kommer de upp mycket intressant man inte visste man hade på hårddisken och inställningar man inte heller visste existerade.
Varken Apple och Windows verkar kattsäkra sina OS.
Ett alternativ om du har katt är att locka med godis och få den att gå fram och tillbaka på tangentbordet, då kommer de upp mycket intressant man inte visste man hade på hårddisken och inställningar man inte heller visste existerade.
Varken Apple och Windows verkar kattsäkra sina OS.