Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha vad synd.
Kan tycka att det är rätt stor skillnad på en underårig i sällskap med föräldrar än att det skulle tex vara ett gäng 16 åringar.
Hojta om du hittar något vettigt!Kom precis på hur trevligt det hade varit att ha varma fodrade leggings, med mobilficka på låret.
Ska googla efter det nu medan jag väntar på att filer ska laddas upp. Gissar på att jag inte kommer hitta något.
Will do!Hojta om du hittar något vettigt!
Nej men om man skulle ta tag i det där med att sätta upp tavlor och fotografier i lägenheten? Har ju bara bott här i 5 månader..
Funderade på det, men det är ett sånt ställe som är fullbokat varje helg året runt så de lär väl fnissa bakom skärmen och tänka "Gör det du" och en vecka senare är den helgen fullbelagd ändå
Samlar poäng som bästa flickvännen ever... särbon var sugen på hamburgare på jobbet och vill då ha hamburgerbröd (mina egna givetvis). Så nu står jag och bakar innan han ska åka iväg.
Edit: Givetvis krävde/begärde han inte det men suckade så längtansfullt när han sa det och det funkar på mig
Det såg jag häromdagen. Undrar vart, kanske engelsons?Kom precis på hur trevligt det hade varit att ha varma fodrade leggings, med mobilficka på låret.
Ska googla efter det nu medan jag väntar på att filer ska laddas upp. Gissar på att jag inte kommer hitta något.
Nyss avslutat lunchen på min shoppingrunda idag.
I bilen ligger två spånbalar, 25 kg jordnötter och 25 kg hampfrön. Nu blir det hundbädd med memoryfoam på Rusta, Systembolaget, citygross och orientbutiken innan hemfärd.
Råttan ser ut att ha flyttat ut, den gillade nog inte hårdrocken igår!