Såg precis en spårvagn med skylten 13 fram, 6 bak och 8 på sidan. Undrar vilken linje den egentligen körde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad 17 är det för spa?Det står på hemsidan att man kan ombes att göra det. Hon är en liten tjej, så hon kan inte passera för myndig tyvärr ☺
Såg precis en spårvagn med skylten 13 fram, 6 bak och 8 på sidan. Undrar vilken linje den egentligen körde?
Fy fan. Helvetet brakar löst på jobbet. Flera hemma, en bröt ihop och gick hem igår. Idag kom chefen och ifrågasatte varför jag inte hann allt i lördags. Då jäklar fick jag nog och sa ifrån.
Bra jobbat!Fy fan. Helvetet brakar löst på jobbet. Flera hemma, en bröt ihop och gick hem igår. Idag kom chefen och ifrågasatte varför jag inte hann allt i lördags. Då jäklar fick jag nog och sa ifrån.
Grusvägar kan vara GRYMT hala.... Har varit med om det ett par gånger.Skulle egentligen klippt mig nu på förmiddagen men det var så halt på vägen (grusväg!) att vi nästan körde i diket omedelbart. Aldrig varit med om sån halka på grus! Så det kändes säkrast att boka om tiden. Så jag får väl se ut som Robert Wells ett tag till suck
Grusvägar kan vara GRYMT hala.... Har varit med om det ett par gånger.