Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill gå hem :cautious: Det är dock inte dags än utan det är aktuellt först om ca 1,5 timme. Nåja, jag får väl sysselsätta mig!

Jag vill också bara hem. Utöver allt strul privat just nu så har vi fått ställa in all vår verksamhet på jobbet fram till årsskiftet, på grund av smittspridningen. Tyckte vi landade på fötterna idag, trots allt, och då varslar facket oss om strejk 😑

Hej och håååå....

Känner mig precis lika omotiverad och trött i dag. Tror jag vet vad det beror på iom att jag nyss nästan började störtböla för att jag såg en gullig kattunge 🙄
Dessutom känner jag mig extremt motiverad till att fixa varm choklad när jag kommer hem.
🙄:p

Vill hem till myskläder. Bara 1,5 timme kvar.

Jag vill också bara hem. Utöver allt strul privat just nu så har vi fått ställa in all vår verksamhet på jobbet fram till årsskiftet, på grund av smittspridningen. Tyckte vi landade på fötterna idag, trots allt, och då varslar facket oss om strejk 😑

Hej och håååå....

Men så besvärligt du har det! :( Jag ska iaf vara glad att mitt jobb fortgår och med tanke på hur populära vi är så är det exakt noll risk för arbetslöshet.

Nu börjar arbetslusten dala känner jag. Men det är alltid lika härligt när äldsta dottern kommer hem från skolan vid den här tiden och är på bra humör efter ännu en rolig dag i skolan. Jag är så nojjig över att hon ska tycka det är jobbigt, tråkigt eller inte ha det bra i skolan. Man vill ju alltid att ens ungar ska må bra och skolan är tyvärr inte alltid en trevlig plats. Men hittills har det aldrig varit några problem och jag är glad för varje dag hon kommer hem nöjd och glad :heart

Ska ta mig ett knäckebröd och ett glas Pepsi max så nu orkar jag jobba sista 1,5 timmen också :)

Men så besvärligt du har det! :( Jag ska iaf vara glad att mitt jobb fortgår och med tanke på hur populära vi är så är det exakt noll risk för arbetslöshet.

Jag är tyvärr provanställd fortfarande eftersom jag bytte jobb i somras, så vi får hoppas att allt inte går åt skogen nu. Men jag har också tagit över efter en som slutat så jag har svårt att se att det här inte är en tjänst som de måste ha kvar. Vi har dessutom en stor organisation i ryggen som nog inte vill se oss trappa ner, så hoppas på ekonomiskt stöd från dem om allt skiter sig med vår ekonomi.

Jag är tyvärr provanställd fortfarande eftersom jag bytte jobb i somras, så vi får hoppas att allt inte går åt skogen nu. Men jag har också tagit över efter en som slutat så jag har svårt att se att det här inte är en tjänst som de måste ha kvar. Vi har dessutom en stor organisation i ryggen som nog inte vill se oss trappa ner, så hoppas på ekonomiskt stöd från dem om allt skiter sig med vår ekonomi.

Jag hoppas att det ska lösa sig bra för dig. Det är definitivt inte en rolig sits med all denna ovisshet.

Pratade med chefen. Han är (såklart) inte helt förtjust i att jag är hemma från jobbet trots att jag inte är sjuk. Så, vi pratade lite om vad jag skulle kunna göra på jobbet trots att min fot är dum nu, och så ska han kolla upp lite och höra av sig igen imorgon. Jag är mest less på allt, men å andra sidan har jag inte ätit ordentlig lunch idag heller så det kan påverka mitt humör lite...

Fick precis reklam från Ica, och då bland annat att jag nu kan få rabatt på de flingor jag alltid äter till frukost. Det passade ju bra :p Normalt sett när det dyker upp rabatter på flingor så är det alltid någon sort jag inte kan äta (äter glutenfritt och får rabatt på allt förutom glutenfritt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
6 051
Senast: Mia_R
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 441
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 414
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar