Jag har fyllt i lönesamtalsmallen och hoppas att chefen ska hålla med Dessutom har jag hunnit med att fylla i en enkät kring vårens omorganisation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill gå hem Det är dock inte dags än utan det är aktuellt först om ca 1,5 timme. Nåja, jag får väl sysselsätta mig!
Jag vill också bara hem. Utöver allt strul privat just nu så har vi fått ställa in all vår verksamhet på jobbet fram till årsskiftet, på grund av smittspridningen. Tyckte vi landade på fötterna idag, trots allt, och då varslar facket oss om strejk
Hej och håååå....
Men så besvärligt du har det! Jag ska iaf vara glad att mitt jobb fortgår och med tanke på hur populära vi är så är det exakt noll risk för arbetslöshet.
Jag är tyvärr provanställd fortfarande eftersom jag bytte jobb i somras, så vi får hoppas att allt inte går åt skogen nu. Men jag har också tagit över efter en som slutat så jag har svårt att se att det här inte är en tjänst som de måste ha kvar. Vi har dessutom en stor organisation i ryggen som nog inte vill se oss trappa ner, så hoppas på ekonomiskt stöd från dem om allt skiter sig med vår ekonomi.
Älskar den!Hähä. Lyssnar på Flashback Forever.