Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick brev idag om att vi ska byta postnummer
Jo, men du vet, då måste man få honom också att förstå att jag kan klättra och gå lite i skog (med riktigt bra vandringsskor) trots att jag inte kan jobba. Att fysio rekommenderat det som rehab går inte in. Det är sååå konstigt att jag kan hålla på med sådant men inte stå på ett uselt betonggolv i 6 timmar för att sedan springa i trapphus i 3 timmar. Kan man röra på sig så kan man jobba, typ... (ja, jag är grinig Och less på folk som har noll förståelse för den här typen av problem)Fast du ÄR sjuk när foten är trasig och du faktiskt inte kan utföra dig jobb.
Chefen får väl vara hur sur han vill eller fixa arbetsuppgifter åt sig som du kan utföra.
Bor du i något område där det byggs i närheten? I så fall är det inget konstigtFick brev idag om att vi ska byta postnummer
Här slog det om idag, blåser storm med kalla vindar så värmen har inte hunnit växla upp än så det är lite små kyligt inne. Just nu önskar jag innerligt att vi visste om vi kunde elda i några av alla eldstäder. Men en sak i taget, snart kan vi skriva klart papperna och göra klart köpet så huset äntligen blir vårt på riktigt! Sen ska vi ta ut sotaren, även om jag misstänker att de till att börja med kommer att kräva en ställning på taket så de kan ta sig säkert mellan skorstenarna.Jag startade värmepannan förra veckan men fick slå av den igen för det blev för varmt inomhus. Fortfarande sommartemperatur utomhus här med 14 grader på dagen och 10 på natten.
Bor du i något område där det byggs i närheten? I så fall är det inget konstigt
Hoppas eldstäderna och skorstenarna är OK.Här slog det om idag, blåser storm med kalla vindar så värmen har inte hunnit växla upp än så det är lite små kyligt inne. Just nu önskar jag innerligt att vi visste om vi kunde elda i några av alla eldstäder. Men en sak i taget, snart kan vi skriva klart papperna och göra klart köpet så huset äntligen blir vårt på riktigt! Sen ska vi ta ut sotaren, även om jag misstänker att de till att börja med kommer att kräva en ställning på taket så de kan ta sig säkert mellan skorstenarna.
Ja det hoppas jag också! Mur och kakel killen som gjorde lite andra jobb åt oss tyckte att det han såg, såg bra ut men de måste provtryckas! Speciellt kakelugnen och köksspisarna är jag väldigt sugen på att få fungera.Hoppas eldstäderna och skorstenarna är OK.
En varm murstock är underbart Och en brasa rena himmelriket.
köksspisarJa det hoppas jag också! Mur och kakel killen som gjorde lite andra jobb åt oss tyckte att det han såg, såg bra ut men de måste provtryckas! Speciellt kakelugnen och köksspisarna är jag väldigt sugen på att få fungera.
Ja det måste du! Den här jävla coronaskiten får gärna ta slut omgående.köksspisar
När coronan är över kommer jag och hälsar på.
Du har ju ändå lovat mig hjortronplockning