Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men nej! Vår familjetandläkare som övriga gick till innan jag ens var född etc som jag också tränade(hästarna) en period när vi bodde så det funkade är så underbar. Hon är så himla rar, kul och omtänksam etc. Såg på sociala medier att hon och make hade Covid. Nu läste jag i tidningen att han tydligen avlidit. Så himla sorgligt! :(

Dricker te och lyssnar på blåsten och funderar över hur stort kaos det kommer vara på uteplatsen imorgon.

Vet att en kvast har vält, kan ha pumpor och ljung liggandes på marken och har sett att presseningen jag lagt om utemöblerna börjat släppa. Förhoppningsvis sitter resten kvar så jag slipper vakna av att den slår i fönstret. Får ta något rep och fästa den bättre imorgon, vilket jag kanske skulle gjort från början...

Dricker te och lyssnar på blåsten och funderar över hur stort kaos det kommer vara på uteplatsen imorgon.

Vet att en kvast har vält, kan ha pumpor och ljung liggandes på marken och har sett att presseningen jag lagt om utemöblerna börjat släppa. Förhoppningsvis sitter resten kvar så jag slipper vakna av att den slår i fönstret. Får ta något rep och fästa den bättre imorgon, vilket jag kanske skulle gjort från början...
Lyssnar också på blåsten och funderar på om vi missat nåt ute och var det i så fall hamnar.

Lyssnar också på blåsten och funderar på om vi missat nåt ute och var det i så fall hamnar.
Jag hoppas på det bästa. Bor i lägenhet så tror inte grannarna skulle uppskatta om jag ger mig ut nu och försöker fixa. Ska nog iaf se om jag kan lägga kvasten eller så ovanpå presenningen och försöka låsa den lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka