Skrivit ut fraktsedlar till paketet med mina syskonbarns julklappar och födelsedagspresent till den ena som jag ska skicka. Vi kommer inte kunna ses något mer i år pga coronasituationen så får posta paketen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriöst?! Jag hade blivit så förbannad att jag skällt ut rikspuckot till servicevärd. Sådan skit från kollegor är inte acceptabelt
Äter det till maten flera gånger i veckan, så gott!Gjort grönkålschips för första gången, och fler gånger lär det bli
Fast du ÄR sjuk när foten är trasig och du faktiskt inte kan utföra dig jobb.Pratade med chefen. Han är (såklart) inte helt förtjust i att jag är hemma från jobbet trots att jag inte är sjuk. Så, vi pratade lite om vad jag skulle kunna göra på jobbet trots att min fot är dum nu, och så ska han kolla upp lite och höra av sig igen imorgon. Jag är mest less på allt, men å andra sidan har jag inte ätit ordentlig lunch idag heller så det kan påverka mitt humör lite...
Small förut med ett rådjur med nya bilen.
Låg bilar framför o bakom så gira eller bromsa var inget alternativ direkt. Den small in i sidan på bilen så stannade en bit efteråt.
Då stannade även en tjej o kom ut o frågade hur det gick Hon sa även att rådjuret klarat sig vilket jag tyckte var så fint och gulligt av henne o berätta de är nog lite typiskt kvinnor!
Fy så hemskt ☹. Vad sa polisen när du ringde dem, fanns det något eftersöksekpiage att skicka ut direkt?
Inte direkt men de skulle skicka en så fort som möjligt. Många viltolyckor ikväll och eftersom tjejen sett den springa iväg var de väl inte prio.
Att dom springer iväg är inte alltid ett gott tecken, det gjorde även vildsvinet jag körde på trots att ett ben var helt av. Som tur var hittade eftersöksekipaget den ändå sen. Så viktigt att skicka ut någon även om djuret springer iväg.