Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på Spotify och rensar i linnegarderoben.

Plockar bla ur lite linnehanddukar min gammelfarmor? gjort, som jag fick från en farbror för några år sedan. Han hade tänkt kasta så jag tog hand om dom istället.
Inget jag använder i dagsläget så lägger undan dom i förrådet tillsvidare och får mer plats för sådant som används.

Jag har haft min sista lektion för veckan och har nästa lektion först på tisdag :)

Imorgon ska jag ta blodprov, jag vet inte vilket/vilka, men det har säkert personalen koll på. På eftermiddagen har jag utvecklingssamtal och det känns också bra. Alla mina uppgifter/prov den här terminen har haft bra resultat och jag vet vad vi ska prata om. Vi ska prata om de sista grejerna på listan med saker som är jobbiga med/i skolan :)

Vilken dag. Hade tvätt hos en som klagar på allt. Tack för nått jag inte gjort. Sen kände jag först stressen över att jag skulle på en dubbelbemanning men när min kollega var klar var jag fortfarande hos ett par och var tvungen och ta tvättstugan igen. Dessutom 1 min gångtid. Tar betydligt mer än så. Visade sig att hon kunde ta besöket själv. På väg till chefen för medarbetarsamtal mötte jag vår servicevärd som skrämde mig lite med flit och jag ryckte till så han påpekade att jag behövde slappna av lite...Nehehe!?! Medarbetarsamtal som jag inte ens var förberedd på men den här gången var jag bättre på att "skryta" om mina starka sidor 😎😁. Men nu ska jag släppa jobbet i drygt två lediga dagar!!! Som tusan. Är i stallet nu och njuter 😍.

Vilken dag. Hade tvätt hos en som klagar på allt. Tack för nått jag inte gjort. Sen kände jag först stressen över att jag skulle på en dubbelbemanning men när min kollega var klar var jag fortfarande hos ett par och var tvungen och ta tvättstugan igen. Dessutom 1 min gångtid. Tar betydligt mer än så. Visade sig att hon kunde ta besöket själv. På väg till chefen för medarbetarsamtal mötte jag vår servicevärd som skrämde mig lite med flit och jag ryckte till så han påpekade att jag behövde slappna av lite...Nehehe!?! Medarbetarsamtal som jag inte ens var förberedd på men den här gången var jag bättre på att "skryta" om mina starka sidor 😎😁. Men nu ska jag släppa jobbet i drygt två lediga dagar!!! Som tusan. Är i stallet nu och njuter 😍.

Seriöst?! Jag hade blivit så förbannad att jag skällt ut rikspuckot till servicevärd. Sådan skit från kollegor är inte acceptabelt :mad:

Hängt sista tvätten för idag. Sista omgången var med kläder jag fått från en kusin som skulle kasta det annars. Fick med en kasse och hittade en del jag kunde tänka mig att använda. "Tyvärr" vet jag inte vilket tvättmedel eller om det är sköljmedel som hon använt, men det kliar i näsan och jag nyser så fort jag rört vid påsen.

Hoppas att det blir bättre efter denna tvättomgång, ev att jag får köra en ny omgång och hoppas på det bästa.

Blåsig med skön promenad på lunchen :up: Nu blir det kaffe!

98FE837D-E908-4C03-B50E-9A416B513371.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat