Jag orkar inte ens sammanfatta den här veckan. Men.. är det helg snart så man kan få korka upp en flaska vin och sova tre dygn?
Det är iallafall lill-lördag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte ens sammanfatta den här veckan. Men.. är det helg snart så man kan få korka upp en flaska vin och sova tre dygn?
Jag är väldigt mycket inne på att skaffa mig en. Sådana här rapporter gör att det känns som ett bra beslutJag dricker kaffe i sängen medan Robocop dammsuger husets övervåning. Under lång tid levde jag med föreställningen att en robotdammsugare var en helt onödig pryl. Hur fel hade jag inte?
Mår för övrigt mycket bättre idag!
Vilken dag. Hade tvätt hos en som klagar på allt. Tack för nått jag inte gjort. Sen kände jag först stressen över att jag skulle på en dubbelbemanning men när min kollega var klar var jag fortfarande hos ett par och var tvungen och ta tvättstugan igen. Dessutom 1 min gångtid. Tar betydligt mer än så. Visade sig att hon kunde ta besöket själv. På väg till chefen för medarbetarsamtal mötte jag vår servicevärd som skrämde mig lite med flit och jag ryckte till så han påpekade att jag behövde slappna av lite...Nehehe!?! Medarbetarsamtal som jag inte ens var förberedd på men den här gången var jag bättre på att "skryta" om mina starka sidor . Men nu ska jag släppa jobbet i drygt två lediga dagar!!! Som tusan. Är i stallet nu och njuter .
Tomt glas och tom skål - vilken usel sambo!Visa bifogad fil 60257
Kom hem till att sambon ställt fram detta
Tomt glas och tom skål - vilken usel sambo!
(Äh, andra på bollen )