Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att det blir dubbelt arbete att först skriva ner massa saker och sen läsa igenom hundra gånger för att ta bort hälften.Skriv hur mycket du vill och hon får skriva sitt, sen får ni tillsammans försöka banta ner det.
Nu ska jag knata ner en våning och leta upp en videolänk
Du kanske får kolla hur hon jobbar också, jag skriver alltid betydligt mycket mer än jag behöver och kortar sedan ner när jag har fått allt på plats, så du kanske inte behöver få panik över det hela än.Jag känner att det blir dubbelt arbete att först skriva ner massa saker och sen läsa igenom hundra gånger för att ta bort hälften.
Så jag kommer börja med att snällt påpeka att hon får prioritera det viktigaste och ta bort resten. Ca 300 ord är typ max, om alla delar ska få lika mycket plats. Känner att just nu är det sista jag behöver att ge mig själv merjobb, så om jag gör mitt och håller mig inom ordgränsen får hon fixa sitt själv
Jag känner att det blir dubbelt arbete att först skriva ner massa saker och sen läsa igenom hundra gånger för att ta bort hälften.
Så jag kommer börja med att snällt påpeka att hon får prioritera det viktigaste och ta bort resten. Ca 300 ord är typ max, om alla delar ska få lika mycket plats. Känner att just nu är det sista jag behöver att ge mig själv merjobb, så om jag gör mitt och håller mig inom ordgränsen får hon fixa sitt själv
Det låter som en väldigt bra idé att fråga hur hon tänkt göra. Så långt har jag inte tänkt, tar med mig det Jag antog att hon kommer lämna det som det är nu eftersom hon markerat den delen som klar.Du kanske får kolla hur hon jobbar också, jag skriver alltid betydligt mycket mer än jag behöver och kortar sedan ner när jag har fått allt på plats, så du kanske inte behöver få panik över det hela än.
Ja, vi ska så klart kolla på allt tillsammans på slutet. Men jag tycker att det känns bra om båda två jobbat på texterna innan. Så att det inte blir att en person kommer dit med tusen lösa trådar och förväntar sig att vi tillsammans ska renskriva allt, medan den andra i princip är helt klar.Jag föreställer mig tvärtom att en gemensam genomskrivning av arbetet är det som definierar ett gemensamt arbete. Hur ska arbetet annars hänga ihop?
Det lät som om ni har en särskild låda för sådana i källaren.
Man får korka upp en flaska på en onsdag också!Jag orkar inte ens sammanfatta den här veckan. Men.. är det helg snart så man kan få korka upp en flaska vin och sova tre dygn?
Man får korka upp en flaska på en onsdag också!