Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällen har varit mer produktiv än dagen kan man lugnt säga. Är heller inte alls lika trött :bow:
Otroligt vilken uppförsbacke det är när kroppen stretar emot och vilken skillnad det är sen när den inte gör det!
snöade in mig på skoluppgifter. Fick sen bråttom ut i stallet och sedan jobbat lite där under kvällen. Är lite sugen på skaldjur men har det lite skralt med mat (i jämförelse vad det brukar vara) så verkligen inga skaldjur eller liknande ikväll ;). Men gjorde tidigare idag en gryta med diverse i och den blev överraskande god!

Usel dag, först läkare i några timmar och sedan har jag tappat mina nycklar hur jag nu lyckades med det. Så jag får kopiera upp ett par till - nej kommer inte att byta låskolven. Pratade med receptionen på mottagningen och de skulle hålla ett öga öppet. Om jag tappat dem på bussen får jag ringa om några dagar och se om någon lämnat in dem, men fattar inte hur det har gått till.

Dessutom har jag hållit på och meckat med datorn och flyttat den och fick en stor sticka i en skinkan :meh:

Jag har svarat på alla instuderingsfrågor i biologi nu. Nu ska jag bara skapa mig tid att öva på allt också, men det borde jag hinna. Provet är om två veckor :)

Vi har blivit indelade i par på en Historia inlämning och är begränsade till 1600 ord. Personen jag skriver med har skrivit 900 ord på EN del... så fem delar ska alltså dela på 700 ord. Jag känner att jag behöver ett trollspö :crazy:
Dessutom är ämnet är så svårt. Det gör det inte bättre att det är jag som har valt ämnet, det gör det lite omöjligt för mig att klaga på ämnet :angel::D
Skriv hur mycket du vill och hon får skriva sitt, sen får ni tillsammans försöka banta ner det. :idea:

Somnade framför tvn igen. Vaknade och la mig på riktigt. Steg upp och borstade tänderna. La mig igen. Funderade på vad Marit Paulsen gör idag så googlade henne. Hon är 80 år :eek:
Tänkte att jag måste skriva om det på buke så nu är jag här.
Ska försöka sova nu. Punkt slut.

Har lämnat barn på förskolan och sedan jobbat lite, både skola och "jobb". Ska ta och ladda ner lite texter som ska användas till en uppgift som lämnas in i slutet av året men det vore skönt att få den klar, har som plan att smita iväg första helgen i december och skriva färdigt allt. Dagens projekt är annars att sortera kläder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka